Maarja Kaalepi sõnul on üheks nende uue aasta turundusplaanidest vaadata üle kanalid, mille kaudu klientidele kommunikatsiooni edastada. Ta nentis, et neil töötab e-kiri kui turunduskommunikatsiooni kanal hästi, kui sealne info on relevantne. „Kuna meil on lojaalsusprogramm, mille taga on suur osa Eesti rahvast, siis tänu sellele on võimalik saata klientidele relevantseid sõnumeid ja tulemused näitavad, et avamisprotsendid jäävad isegi 70 juurde,“ märkis ta ja lisas, et samas on nad muutmas sõnumite fookust. „Kui seni oleme rõhku pannud filmidele ja kinotoodetele, siis arvestades seda, et meie konkurendid on teised meelelahutusasutused ja -üritused, siis oleme otsimas lahendusi, kuidas kliendikogemust veelgi laiendada,“ selgitas Kaalep ja täpsustas, et selleks on näiteks erinevad eriüritused. Tema kogemus ütleb, et kliendid ja kinod ootavad seda ja nii on neil plaanis sellele veelgi rohkem rõhku panna.