Autorid: Laura Reiter, Keit Ausner • 12. detsember 2023

Ranno Pajuri: hästi töötavad reklaamid, mis ei ole reklaami moodi

Coop Eesti turundusdirektori Ranno Pajuri sõnul jääb turundus kui distsipliin ajas enamvähem samaks, ainult tehnoloogia areneb. Lisaks tõi ta muu hulgas välja kolm peamist tegurit, mis teevad pakkumised kliendi jaoks atraktiivseks.
Coop Eesti turundusdirektor Ranno Pajuri.

Küsimusele, millised on Coop Eesti turundusplaanid 2024. aastaks, vastas Ranno Pajuri, et üks nende fookuseid on see, kuidas reformida oma kliendisuhtlust ja selleks tuleb ette valmistada uusi kanaleid. "Personaalne kliendikommunikatsioon on jõudnud sellisesse etappi, kus me peame mõtlema, kus me oma klientidega suhtleme ka seitsme-kaheksa aasta pärast," märkis ta ja lisas, et probleem seisneb selles, et seni toiminud kommunikatsioonikanalid hakkavad kas ära väsima, on aegunud või on neil mingid muud probleemid. "Võtame näiteks kliendikommunikatsioonis enim kasutatud kanali e-kirja - tänaseks on selge, et selle osatähtsus turunduskommunikatsioonis pigem väheneb, sest inimesed lihtsalt ei jälgi neid enam nii palju ja selle asmele on vaja leida uusi lahendusi," selgitas Pajuri ja avaldas, et selles osas on neil juba töös konkreetsed projektid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700