Küsimusele, millised on Coop Eesti turundusplaanid 2024. aastaks, vastas Ranno Pajuri, et üks nende fookuseid on see, kuidas reformida oma kliendisuhtlust ja selleks tuleb ette valmistada uusi kanaleid. "Personaalne kliendikommunikatsioon on jõudnud sellisesse etappi, kus me peame mõtlema, kus me oma klientidega suhtleme ka seitsme-kaheksa aasta pärast," märkis ta ja lisas, et probleem seisneb selles, et seni toiminud kommunikatsioonikanalid hakkavad kas ära väsima, on aegunud või on neil mingid muud probleemid. "Võtame näiteks kliendikommunikatsioonis enim kasutatud kanali e-kirja - tänaseks on selge, et selle osatähtsus turunduskommunikatsioonis pigem väheneb, sest inimesed lihtsalt ei jälgi neid enam nii palju ja selle asmele on vaja leida uusi lahendusi," selgitas Pajuri ja avaldas, et selles osas on neil juba töös konkreetsed projektid.