Coop Eesti turundusdirektori Ranno Pajuri sõnul jääb turundus kui distsipliin ajas enamvähem samaks, ainult tehnoloogia areneb. Lisaks tõi ta muu hulgas välja kolm peamist tegurit, mis teevad pakkumised kliendi jaoks atraktiivseks.

- Coop Eesti turundusdirektor Ranno Pajuri.
Küsimusele, millised on Coop Eesti turundusplaanid 2024. aastaks, vastas Ranno Pajuri, et üks nende fookuseid on see, kuidas reformida oma kliendisuhtlust ja selleks tuleb ette valmistada uusi kanaleid. "Personaalne kliendikommunikatsioon on jõudnud sellisesse etappi, kus me peame mõtlema, kus me oma klientidega suhtleme ka seitsme-kaheksa aasta pärast," märkis ta ja lisas, et probleem seisneb selles, et seni toiminud kommunikatsioonikanalid hakkavad kas ära väsima, on aegunud või on neil mingid muud probleemid. "Võtame näiteks kliendikommunikatsioonis enim kasutatud kanali e-kirja - tänaseks on selge, et selle osatähtsus turunduskommunikatsioonis pigem väheneb, sest inimesed lihtsalt ei jälgi neid enam nii palju ja selle asmele on vaja leida uusi lahendusi," selgitas Pajuri ja avaldas, et selles osas on neil juba töös konkreetsed projektid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti suurima toidu- ja esmatarbekaupluste keti turundusdirektorina asub 5. aprillist tööle Ranno Pajuri, kes viimased kolm aastat on juhtinud Telia Eesti turundusmeeskonda.
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.