• 28.11.23, 10:04

Case study: RMK saunaviha kampaania tõi pildile eestlaste armastatud traditsiooni

Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) käivitas jaanipäeva aegu kampaania saunaviha toomiseks riigimetsast, mille eesmärgiks oli näidata, milliseid võimalusi meile kõigile kuuluv mets pakub. Kampaania jaoks loodud visuaalid ja klipp sündisid koostöös loovagentuuriga Newton.
RMK saunaviha reklaamnäoks oli Eesti kaitseväe juhataja ja kindral Martin Herem.
  • RMK saunaviha reklaamnäoks oli Eesti kaitseväe juhataja ja kindral Martin Herem. Foto: Newton
Kohe-kohe algab taaskord see aeg aastast, kui läheb lahti kuuse riigimetsast toomise kampaania. Enne veel heidame aga pilgu tagasi jaanipäeva eelsesse aega, kui Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) käivitas kampaania saunaviha toomiseks riigimetsast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele