• 28.11.23, 10:04

Case study: RMK saunaviha kampaania tõi pildile eestlaste armastatud traditsiooni

Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) käivitas jaanipäeva aegu kampaania saunaviha toomiseks riigimetsast, mille eesmärgiks oli näidata, milliseid võimalusi meile kõigile kuuluv mets pakub. Kampaania jaoks loodud visuaalid ja klipp sündisid koostöös loovagentuuriga Newton.
RMK saunaviha reklaamnäoks oli Eesti kaitseväe juhataja ja kindral Martin Herem.
  • RMK saunaviha reklaamnäoks oli Eesti kaitseväe juhataja ja kindral Martin Herem.
  • Foto: Newton
Kohe-kohe algab taaskord see aeg aastast, kui läheb lahti kuuse riigimetsast toomise kampaania. Enne veel heidame aga pilgu tagasi jaanipäeva eelsesse aega, kui Riigimetsa Majandamise Keskus (RMK) käivitas kampaania saunaviha toomiseks riigimetsast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele