Autor: Jenny Tupits • 14. november 2023

Kolm praktilist nõuannet, kuidas uuel aastal digiturundust efektiivsemalt planeerida

Aasta lõpp on hea aeg analüüsida möödunud aasta tulemusi, teha kokkuvõtteid ning hakata planeerima uut aastat. Selleks, et digiturundust efektiivsemalt planeerida, toob Jenny Tupits välja kolm soovitust, mis tema kogemusel aitavad luua baasi selleks, et turundustegevused oleksid mõtestatud ja ettevõtte ärieesmärkidega kooskõlas.
Digiturundusagentuuri VIVID asutaja ja loovjuht Jenny Tupits.
Foto: Jake Farra

Vii läbi loovlahenduste audit

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700