Autor: Priit Kallas • 1. september 2023

Mõtle oma TikToki kontost kui oma telesaatest

Saatejuht Priit Kallas ning sotsiaalmeedia ja videoturunduse strateeg Jenny Tupits.
Foto: Äripäev
Seekordses "Digiturunduse praktikumi" saates võtame vaatluse alla TikToki ning selle, miks ettevõtted peaksid sinna kanalisse enda konto looma. Sotsiaalmeedia ja videoturunduse strateeg Jenny Tupits jagab saates mitmeid soovitusi ja nõuandeid, kuidas TikToki konto atraktiivseks muuta.

Saates käsitleti video loomisest ning sellest, mida selle puhul tähele tuleb panna. Juttu tuleb ka sellest, kuidas inimesed enda videot vaatama meelitada.

Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700