Küsimusele, mis on hetkel turunduses kõige aktuaalsemad teemad ja väljakutsed, vastas Kaisa Mõru, et olukorras, kus maailma on tabanud mitu kriisi järjest, on klientide ostuharjumused ja väärtushinnangud omajagu muutunud. „Brändide asi on saada aru, kuidas see neid mõjutab ning kas ja kuidas suudavad nad nende muutuvate väärtuste ja ajaga kaasas käia,“ sõnas ta ja lisas, et näiteks COVID-iga kolis kaubandus üleöö internetti ning klient soovis saada tooteid kiiresti ja kohe kätte. Samuti muutus Mõru sõnul tööturg – toimus ju “Great Resignation”. Ta märkis, et sõjaga seoses on ostujõud muutunud ning samuti on ettevõtete väärtused, eetika ja teod saanud aina olulisemaks. Kõige olulisem küsimus on Mõru hinnangul see, kuidas olla olemas oma klientidele nende muutuste tuules.