Autor: Laura Reiter • 17. oktoober 2023

Eesti tippturundajad: klientide ostuharjumused ja väärtushinnangud on muutunud ning sellele tuleb reageerida

Artiklisarja viimases jaos jagavad Goldtime’i turundusjuht Kaisa Mõru ja Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, millised on praegu turunduses kõige põletavamad teemad ja mida plaanivad turundustegevustes 2024. aastaks.
Goldtime'i turundusjuht Kaisa Mõru ja Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas.

Küsimusele, mis on hetkel turunduses kõige aktuaalsemad teemad ja väljakutsed, vastas Kaisa Mõru, et olukorras, kus maailma on tabanud mitu kriisi järjest, on klientide ostuharjumused ja väärtushinnangud omajagu muutunud. „Brändide asi on saada aru, kuidas see neid mõjutab ning kas ja kuidas suudavad nad nende muutuvate väärtuste ja ajaga kaasas käia,“ sõnas ta ja lisas, et näiteks COVID-iga kolis kaubandus üleöö internetti ning klient soovis saada tooteid kiiresti ja kohe kätte. Samuti muutus Mõru sõnul tööturg – toimus ju “Great Resignation”. Ta märkis, et sõjaga seoses on ostujõud muutunud ning samuti on ettevõtete väärtused, eetika ja teod saanud aina olulisemaks. Kõige olulisem küsimus on Mõru hinnangul see, kuidas olla olemas oma klientidele nende muutuste tuules.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700