Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk, Elisa ärikliendi ja uute teenuste turunduse valdkonna juht Marko Laanes ning Elisa meelelahutusteenuste turundusjuht Agnes Nõmmsalu avavad turunduse hetke kõige aktuaalsemaid teemasid ja väljakutseid ning turundusplaane uueks aastaks.
- Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk, Elisa ärikliendi ja uute teenuste turunduse valdkonna juht Marko Laanes ning Elisa meelelahutusteenuste turundusjuht Agnes Nõmmsalu.
Küsimusele, millised on turunduses hetkel kõige aktuaalsemad teemad ja väljakutsed, vastas Enel Kolk, et jätkuvalt ja üha enam on põnevaks väljakutseks turunduse personaliseerimine ja AI võimaluste optimaalne kasutus. Kuna tarbitav infohulk ei näita tema hinnangul kaugeltki raugemise märke, siis on lugupidav suhtumine kliendi tähelepanu osas ning täpse ja köitva sõnumi formuleerimine aasta-aastalt üha kriitilisem teema.
Seotud lood
Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ning Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm jagavad, millised on praegu turunduses kõige põletavamad teemad ja mida plaanivad turundustegevustes 2024. aastaks.
Turundusmaailma pideva arengu ja muutuste tasutal on meiliturundus säilitanud oma positsiooni vankumatu suhtlusvahendina kaubamärgi ja kliendi vahel. 2024. aasta lähenedes on mitmete trendide süvenemine muutnud teatud praktikate rakendamise möödapääsmatuks tõsiasjaks.
Aeg tiksub halastamatult lähemale hetkeni, kui peab lukku panema järgmise aasta eelarve ja mõtlema, kuidas niigi keerulises majandussituatsioonis õnnestub tõestada, et just turundus on see koht, kuhu tegelikult peaks 2024. aastal eelarvele märkimisväärse numbriga rea juurde saama.
Kinkimise peamine eesmärk on suhete hoidmine ja sideme loomine kinkija ning kingisaaja vahel. Loomulikult kehtib see ka reklaamkingituste puhul. Peamine põhjus, miks tehakse firmakingitusi on emotsionaalse rahulduse pakkumine nii kingi saajale kui kinkijale endale. Ega asjata öelda, et andmisrõõm on suurem kui saamisrõõm!
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.