Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ning Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm jagavad, millised on praegu turunduses kõige põletavamad teemad ja mida plaanivad turundustegevustes 2024. aastaks.

- Pildil vasakult Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm ning Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.
Küsimusele, mis millised on hetkel turunduses kõige aktuaalsemad teemad ja väljakutsed, vastas Kristi Männik, et peamised väljakutsed turunduses on ikka seotud sellega, kuidas olla loovam, kuidas eristuda ja pakkuda paremat kliendikogemust. Selle poolest ei erine tänased väljakutsed eilsetest. Küll aga on tema sõnul tänase meediatarbimise killustumise ja tempo juures veelgi olulisem teha andmetele tuginedes õigemaid otsuseid ning pakkuda läbi erinevate kanalite võimalikult terviklikku ja ühtsemat kommunikatsiooni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk, Elisa ärikliendi ja uute teenuste turunduse valdkonna juht Marko Laanes ning Elisa meelelahutusteenuste turundusjuht Agnes Nõmmsalu avavad turunduse hetke kõige aktuaalsemaid teemasid ja väljakutseid ning turundusplaane uueks aastaks.
Kinkimise peamine eesmärk on suhete hoidmine ja sideme loomine kinkija ning kingisaaja vahel. Loomulikult kehtib see ka reklaamkingituste puhul. Peamine põhjus, miks tehakse firmakingitusi on emotsionaalse rahulduse pakkumine nii kingi saajale kui kinkijale endale. Ega asjata öelda, et andmisrõõm on suurem kui saamisrõõm!
Turundusmaailma pideva arengu ja muutuste tasutal on meiliturundus säilitanud oma positsiooni vankumatu suhtlusvahendina kaubamärgi ja kliendi vahel. 2024. aasta lähenedes on mitmete trendide süvenemine muutnud teatud praktikate rakendamise möödapääsmatuks tõsiasjaks.
Aeg tiksub halastamatult lähemale hetkeni, kui peab lukku panema järgmise aasta eelarve ja mõtlema, kuidas niigi keerulises majandussituatsioonis õnnestub tõestada, et just turundus on see koht, kuhu tegelikult peaks 2024. aastal eelarvele märkimisväärse numbriga rea juurde saama.
Tomra otsib endaga liituma
kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.