Autor: Laura Reiter • 10. oktoober 2023
Eesti tippturundajad: tänaseid otsuseid mõjutab teravalt meediatarbimise üha suurem killustatus
Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ning Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm jagavad, millised on praegu turunduses kõige põletavamad teemad ja mida plaanivad turundustegevustes 2024. aastaks.
Pildil vasakult Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm ning Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.
Küsimusele, mis millised on hetkel turunduses kõige aktuaalsemad teemad ja väljakutsed, vastas Kristi Männik, et peamised väljakutsed turunduses on ikka seotud sellega, kuidas olla loovam, kuidas eristuda ja pakkuda paremat kliendikogemust. Selle poolest ei erine tänased väljakutsed eilsetest. Küll aga on tema sõnul tänase meediatarbimise killustumise ja tempo juures veelgi olulisem teha andmetele tuginedes õigemaid otsuseid ning pakkuda läbi erinevate kanalite võimalikult terviklikku ja ühtsemat kommunikatsiooni.