• 10.10.23, 15:20

Eesti tippturundajad: tänaseid otsuseid mõjutab teravalt meediatarbimise üha suurem killustatus

Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ning Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm jagavad, millised on praegu turunduses kõige põletavamad teemad ja mida plaanivad turundustegevustes 2024. aastaks.
Pildil vasakult Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm ning Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.
  • Pildil vasakult Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm ning Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.
Küsimusele, mis millised on hetkel turunduses kõige aktuaalsemad teemad ja väljakutsed, vastas Kristi Männik, et peamised väljakutsed turunduses on ikka seotud sellega, kuidas olla loovam, kuidas eristuda ja pakkuda paremat kliendikogemust. Selle poolest ei erine tänased väljakutsed eilsetest. Küll aga on tema sõnul tänase meediatarbimise killustumise ja tempo juures veelgi olulisem teha andmetele tuginedes õigemaid otsuseid ning pakkuda läbi erinevate kanalite võimalikult terviklikku ja ühtsemat kommunikatsiooni.

Seotud lood

Uudised
  • 16.10.23, 09:40
Eesti tippturundajad: uuel aastal me turunduseelarveid suurendada ei plaani
Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk, Elisa ärikliendi ja uute teenuste turunduse valdkonna juht Marko Laanes ning Elisa meelelahutusteenuste turundusjuht Agnes Nõmmsalu avavad turunduse hetke kõige aktuaalsemaid teemasid ja väljakutseid ning turundusplaane uueks aastaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.23, 13:27
Millised reklaamkingitused annavad 2024. aastal parima tulemuse?
Kinkimise peamine eesmärk on suhete hoidmine ja sideme loomine kinkija ning kingisaaja vahel. Loomulikult kehtib see ka reklaamkingituste puhul. Peamine põhjus, miks tehakse firmakingitusi on emotsionaalse rahulduse pakkumine nii kingi saajale kui kinkijale endale. Ega asjata öelda, et andmisrõõm on suurem kui saamisrõõm!
  • ST
Sisuturundus
  • 19.10.23, 14:51
Meiliturunduse horisont: milleks kohustab meid aasta 2024?
Turundusmaailma pideva arengu ja muutuste tasutal on meiliturundus säilitanud oma positsiooni vankumatu suhtlusvahendina kaubamärgi ja kliendi vahel. 2024. aasta lähenedes on mitmete trendide süvenemine muutnud teatud praktikate rakendamise möödapääsmatuks tõsiasjaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.10.23, 09:46
Kas 2024. aasta turundusplaan tekitab peavalu?
Aeg tiksub halastamatult lähemale hetkeni, kui peab lukku panema järgmise aasta eelarve ja mõtlema, kuidas niigi keerulises majandussituatsioonis õnnestub tõestada, et just turundus on see koht, kuhu tegelikult peaks 2024. aastal eelarvele märkimisväärse numbriga rea juurde saama.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.03.25, 11:27
Üks koht, lõputud võimalused: T1 Venue sündmuskeskus viib ürituste korraldamise uuele tasemele
Kui eestlase unistuste kodu asub samal ajal kesklinnas, metsa sees ning vaatega merele, siis sellist kohta leida on võimatu. Sündmusi korraldama asudes on soovideks väga hea asukoht, suurepärased tehnilised lahendused, tasuta parkimine, plussina lisaks imeline vaade ja naturaalne valgus. Ja selline koht on päriselt olemas – see on T1 keskuses asuv sündmuskeskus T1 Venue.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele