Autor: Laura Reiter • 10. oktoober 2023

Eesti tippturundajad: tänaseid otsuseid mõjutab teravalt meediatarbimise üha suurem killustatus

Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ning Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm jagavad, millised on praegu turunduses kõige põletavamad teemad ja mida plaanivad turundustegevustes 2024. aastaks.
Pildil vasakult Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik, Ülemiste keskuse turunduse ja vastutustundliku ettevõtluse valdkonnajuht Tiia Nõmm ning Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.

Küsimusele, mis millised on hetkel turunduses kõige aktuaalsemad teemad ja väljakutsed, vastas Kristi Männik, et peamised väljakutsed turunduses on ikka seotud sellega, kuidas olla loovam, kuidas eristuda ja pakkuda paremat kliendikogemust. Selle poolest ei erine tänased väljakutsed eilsetest. Küll aga on tema sõnul tänase meediatarbimise killustumise ja tempo juures veelgi olulisem teha andmetele tuginedes õigemaid otsuseid ning pakkuda läbi erinevate kanalite võimalikult terviklikku ja ühtsemat kommunikatsiooni.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700