Shortcast'is tuleb muu hulgas juttu sellest, kas jätkusuutlikkus on enamus ettevõte jaoks pigem missioonitunne või tehakse seda kommertslikel eesmärkidel, et brändi kuvandit tugevdada. Samuti arutletakse selle üle, kui palju jätkusuutlikkuse teema tarbijatele korda läheb, kuidas seda mõõdetakse ning kas tulevikus on see üldse ettevõtete jaoks konkurentsieelis, kuna jätkusuutlikkus muutub n-ö kohustuslikuks hügieenifaktoriks.
Kuula shortcast'i siit:
Initiative'i shortcast'i „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.