Transformatsioon 11: jätkusuutlikkuse kuvandit tuleks samuti mõõta
Jätkusuutlikkus ettevõtluses on kuum, ent endiselt selgitamist vajav teema. Kuidas jätkusuutlikkust defineerida ja selle efekti mõõta, arutavad Helin Vaher Agenda PR-ist ning Indrek Soom Initiative’ist.
Pildil Helin Vaher kommunikatsioonibüroost Agenda PR ning Indrek Soom Initiative’ist.
Shortcast'is tuleb muu hulgas juttu sellest, kas jätkusuutlikkus on enamus ettevõte jaoks pigem missioonitunne või tehakse seda kommertslikel eesmärkidel, et brändi kuvandit tugevdada. Samuti arutletakse selle üle, kui palju jätkusuutlikkuse teema tarbijatele korda läheb, kuidas seda mõõdetakse ning kas tulevikus on see üldse ettevõtete jaoks konkurentsieelis, kuna jätkusuutlikkus muutub n-ö kohustuslikuks hügieenifaktoriks.
Initiative'i shortcast'i „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.