Autor: Indrek Soom • 11. oktoober 2023

Transformatsioon 11: jätkusuutlikkuse kuvandit tuleks samuti mõõta

Jätkusuutlikkus ettevõtluses on kuum, ent endiselt selgitamist vajav teema. Kuidas jätkusuutlikkust defineerida ja selle efekti mõõta, arutavad Helin Vaher Agenda PR-ist ning Indrek Soom Initiative’ist.
Pildil Helin Vaher kommunikatsioonibüroost Agenda PR ning Indrek Soom Initiative’ist.

Shortcast'is tuleb muu hulgas juttu sellest, kas jätkusuutlikkus on enamus ettevõte jaoks pigem missioonitunne või tehakse seda kommertslikel eesmärkidel, et brändi kuvandit tugevdada. Samuti arutletakse selle üle, kui palju jätkusuutlikkuse teema tarbijatele korda läheb, kuidas seda mõõdetakse ning kas tulevikus on see üldse ettevõtete jaoks konkurentsieelis, kuna jätkusuutlikkus muutub n-ö kohustuslikuks hügieenifaktoriks.

Kuula shortcast'i siit:

Initiative'i shortcast'i „Transformatsioon“ eesmärk on läbi lühikeste ja fokusseeritud teemakäsitluste aidata mõista, kuidas muuta turundust andmepõhisemaks ja juhitavamaks. Initiative on turundustransformatsiooni agentuur, kes on lisaks reklaamikampaaniate strateegilisele ja taktikalisele meediaplaneerimisele keskendunud turunduse efektiivsuse tõstmisele läbi big data analüüside, statistiliste mudelite ning tarbija-, brändi- ja neurouuringute. Seda kõike koostöös uue analüütika ettevõttega Analytical Alley.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700