• 14.04.23, 11:30

Hannes Kuhlbach: otsustades püüame riski vältida

Turundamisel toovad edu inimeste otsused. Me kõik teeme igapäevaselt otsuseid ning nende mõjutamiseks on aga oluline mõista, millest inimeste otsused tulenevad, rääkis kliiniline psühholoog ja psühhoterapeut Hannes Kuhlbach turunduskonverentsil Password 2023.
30MAR2023 Konverents Password 2023 . Teine päev. Fotograaf Raul Mee
  • 30MAR2023 Konverents Password 2023 . Teine päev. Fotograaf Raul Mee
  • Foto: Raul Mee
„Me oleme oma otsuste tulemuste tulemus,“ ütles Kuhlbach. Otsuseid teeme nii töö, suhete, tarbimise kui muudel teemadel. Ta tõi välja, et tarbimisalased otsused on tegelikult tihti ületähtsustatud, sest otsustame päeva jooksul nii palju muidki teemasid. „Kasutame otsuste tegemistel tundeid, kogemusi, fantaasiaid, ratsionaalset mõtlemist, mõtlemisvigu ja mõtlemiskaldeid. Teeme seda just selles järjekorras.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele