Autorid: Maarit Eerme, Laura Reiter • 5. aprill 2023

Thimon de Jong: midagi uut turundades ära halvusta vana

Utrechti Ülikooli sotsiaalpsühholoogia professor Thimon de Jong tõi tänavusel Passwordil välja, et eriti polükriisis ei ole inimesed väga altid uusi tehnoloogiaid vastu võtma ning soovitas igal vanema põlvkonna juhil võtta endale Z-põlvkonna esindajast vaimse tervise mentor. Lisaks avas ta, mida tähendab grief sensitive marketing.
Sotsiaalpsühholoogia professor Thimon de Jong tõi tänavusel Passwordil välja, et kriisidega tulevad kõige paremini toime 40-55-aastased inimesed.
Foto: Raul Mee

Mental health gym igasse ettevõttesse

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700