• 16.03.23, 16:21

Valimiste võidu tõi parim reklaamikampaania

Heaoluühiskonnas juurdunud individualistlik ja eneseteostusele suunatud mõtteviis asendus sõja puhkemisel kollektiivse turvatunde vajadusega, millest Maslow' püramiidi järgi paiknevad allpool veel vaid füsioloogilised vajadused. Just eelpool mainitut kasutas Riigikogu valimistel oskuslikult ära Reformierakond, kirjutab arvamusartiklis kirjanik ja reklaamiguru Allan Keian.
Allan Keian
  • Allan Keian
Kuidas panna inimesed ennast kuulama ja mitte ainult ning kuidas panna inimesed kuuletuma ja propageeritud ideoloogiat valima? Sellele küsimusele oskab hetkel Eestis kõige paremini vastata Reformierakond, partei niiditõmbajad ja kampaaniameistrid. Kaja Kallase juhitud erakond on viimastel aastatel silma paistnud töökuse ja professionaalsusega, mille magusaid võiduvilju nüüd pärast valimisi täiel rinnal nauditakse, sest olgem ausad - riigi kõige olulisematel valimistel tehti teistele pika puuga ära. Liberaalset maailmavaadet kuulutades värviti piltlikult väljendades praktiliselt terve Eesti kaart kollaseks.

Seotud lood

Uudised
  • 30.01.23, 11:01
Reklaamiekspert valimisloosungitest: selle võistluse panid kinni sotsid
Tänavusi erakondade valimissloosungeid analüüsides märgib reklaamiekspert ja loovjuht Uku Nurk, et neil kõigil on üks ühine joon – teiste erakondade valijaid püüdma ei ole mindud ehk laieneda ei soovita, suunates sõnumid vaid enda valijatele.
  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele