• 16.03.23, 16:21

Valimiste võidu tõi parim reklaamikampaania

Heaoluühiskonnas juurdunud individualistlik ja eneseteostusele suunatud mõtteviis asendus sõja puhkemisel kollektiivse turvatunde vajadusega, millest Maslow' püramiidi järgi paiknevad allpool veel vaid füsioloogilised vajadused. Just eelpool mainitut kasutas Riigikogu valimistel oskuslikult ära Reformierakond, kirjutab arvamusartiklis kirjanik ja reklaamiguru Allan Keian.
Allan Keian
  • Allan Keian
Kuidas panna inimesed ennast kuulama ja mitte ainult ning kuidas panna inimesed kuuletuma ja propageeritud ideoloogiat valima? Sellele küsimusele oskab hetkel Eestis kõige paremini vastata Reformierakond, partei niiditõmbajad ja kampaaniameistrid. Kaja Kallase juhitud erakond on viimastel aastatel silma paistnud töökuse ja professionaalsusega, mille magusaid võiduvilju nüüd pärast valimisi täiel rinnal nauditakse, sest olgem ausad - riigi kõige olulisematel valimistel tehti teistele pika puuga ära. Liberaalset maailmavaadet kuulutades värviti piltlikult väljendades praktiliselt terve Eesti kaart kollaseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele