Autor: Allan Keian • 16. märts 2023

Valimiste võidu tõi parim reklaamikampaania

Heaoluühiskonnas juurdunud individualistlik ja eneseteostusele suunatud mõtteviis asendus sõja puhkemisel kollektiivse turvatunde vajadusega, millest Maslow' püramiidi järgi paiknevad allpool veel vaid füsioloogilised vajadused. Just eelpool mainitut kasutas Riigikogu valimistel oskuslikult ära Reformierakond, kirjutab arvamusartiklis kirjanik ja reklaamiguru Allan Keian.
Allan Keian

Kuidas panna inimesed ennast kuulama ja mitte ainult ning kuidas panna inimesed kuuletuma ja propageeritud ideoloogiat valima? Sellele küsimusele oskab hetkel Eestis kõige paremini vastata Reformierakond, partei niiditõmbajad ja kampaaniameistrid. Kaja Kallase juhitud erakond on viimastel aastatel silma paistnud töökuse ja professionaalsusega, mille magusaid võiduvilju nüüd pärast valimisi täiel rinnal nauditakse, sest olgem ausad - riigi kõige olulisematel valimistel tehti teistele pika puuga ära. Liberaalset maailmavaadet kuulutades värviti piltlikult väljendades praktiliselt terve Eesti kaart kollaseks.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700