Tänavusi erakondade valimissloosungeid analüüsides märgib reklaamiekspert ja loovjuht Uku Nurk, et neil kõigil on üks ühine joon – teiste erakondade valijaid püüdma ei ole mindud ehk laieneda ei soovita, suunates sõnumid vaid enda valijatele.
“Sotsiaaldemokraatide valimisslogan “Toimetulek on julgeolek!” on minu arvates okei sõnum, selle tekst on tugev. On suur oskus lühikese sloganiga juba öelda midagi ja tundub, et sotsiaaldemokraadid on sellega suhteliselt hästi toime tulnud,” rääkis Nurk Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, tuues muu hulgas välja, et mida keerulisem on ümbritsev olukord, seda pehmemaks muutuvad sõnumid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.