• 30.01.23, 11:01

Reklaamiekspert valimisloosungitest: selle võistluse panid kinni sotsid

Tänavusi erakondade valimissloosungeid analüüsides märgib reklaamiekspert ja loovjuht Uku Nurk, et neil kõigil on üks ühine joon – teiste erakondade valijaid püüdma ei ole mindud ehk laieneda ei soovita, suunates sõnumid vaid enda valijatele.
Reklaamiekspert valimisloosungitest: selle võistluse panid kinni sotsid
“Sotsiaaldemokraatide valimisslogan “Toimetulek on julgeolek!” on minu arvates okei sõnum, selle tekst on tugev. On suur oskus lühikese sloganiga juba öelda midagi ja tundub, et sotsiaaldemokraadid on sellega suhteliselt hästi toime tulnud,” rääkis Nurk Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, tuues muu hulgas välja, et mida keerulisem on ümbritsev olukord, seda pehmemaks muutuvad sõnumid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele