• 30.01.23, 11:01

Reklaamiekspert valimisloosungitest: selle võistluse panid kinni sotsid

Tänavusi erakondade valimissloosungeid analüüsides märgib reklaamiekspert ja loovjuht Uku Nurk, et neil kõigil on üks ühine joon – teiste erakondade valijaid püüdma ei ole mindud ehk laieneda ei soovita, suunates sõnumid vaid enda valijatele.
Reklaamiekspert valimisloosungitest: selle võistluse panid kinni sotsid
“Sotsiaaldemokraatide valimisslogan “Toimetulek on julgeolek!” on minu arvates okei sõnum, selle tekst on tugev. On suur oskus lühikese sloganiga juba öelda midagi ja tundub, et sotsiaaldemokraadid on sellega suhteliselt hästi toime tulnud,” rääkis Nurk Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates, tuues muu hulgas välja, et mida keerulisem on ümbritsev olukord, seda pehmemaks muutuvad sõnumid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele