Autor: Laura Reiter • 13. märts 2023

Case study: meditsiiniseente võidukäik ehk kuidas Chagast sai Shroomwell

Mulgimaal alguse saanud ja tervisetoodete valmistamisele keskendunud pereettevõte on tänaseks kujunenud globaalseks roheinnovatsiooni liidriks. Ettevõtte turundusjuht Kristiina Kullo rääkis lähemalt, kuidas sai Chaga Healthist Shroomwell ning tõi välja ka tähelepanekud rebrändingust.
Fotol vasakult: Good Bits Studio brändingu spetsialist Mo Almutava ja AD Karl Uibo, Shroomwelli turundusjuht Kristiina Kullo, PR agentuur Baltic ID Kaia Gil, Good Bits Studio tegevjuht Tiina Marandi ja sotsiaalmeediaspetsialist Mia Brit Ots
Foto: Iti-Pätrik Järve

Shroomwelli turundusjuht Kristiina Kullo rääkis, et seened on intelligentsed, vaikuses toimetavad, enamasti meie silmade eest varjatud. Samas paiknevad need meie sees ja meie ümber, olles erakordne liik, kes on planeedil Maa enne meid ja tõenäoliselt on ka siin pärast meid. "Shroomwellis õpime koos teadlastega seentelt, teeme koostööd seentega ning loome meditsiiniseentel põhinevaid tooteid ja lahendusi keskkonna hüvanguks," sõnas ta ja nentis samas, et seened kitsendavad veel enam turunišši, aga samas annavad unikaalsuse ning nende roheinnovatsioon ja leebe jalajälg aitavad laiemas plaanis inimesi, elurikkust ning kliimat.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700