• 01.03.23, 09:35

Eesti Energia turundusjuht: vähemalt 20 protsenti ettevõtte väärtusest moodustab bränd

Tiivi Püvi sõnul on tal algusest peale olnud ambitsioon anda Eesti Energia brändile juurde emotsiooni, mis pikalt ei õnnestunud, kuni aga tuli energiakriis. Lisaks rõhutas ta, et brändil võiks olla üks põhilugu, mille kaudu saab rääkida ka kõikidest teistest asjadest - see hoiab sõnumid lihtsamad ja selgemad.
Tiivi Püvi sõnul ei ole Eesti Energia seisukohast väga oluline, et neist palju räägitakse.
  • Tiivi Püvi sõnul ei ole Eesti Energia seisukohast väga oluline, et neist palju räägitakse.
Tiivi Püvi, kes on turundusvaldkonnas töötanud peaaegu 20 aastat ja sellest viis turundusjuhina Eesti Energias, sõnas, et erinevate mudelite järgi moodustab vähemalt 20 protsenti ettevõtte väärtusest brändi väärtus ehk tulu, mis tuleb brändi ehitamisest. Ta märkis, et täna on enamus turundustegevused selgelt mõõdetavad, sealhulgas brändi tehtud investeeringud, mille on muidugi oluliselt lihtsamaks teinud digiturunduse ajastu. Kuigi brändi maine mõõtmist saavad endale rohkem lubada suured ettevõtted, siis Püvi tõi välja, et lihtsamaid mõõdikuid saavad kasutada ka väiksemad ettevõtted – mõõta saab kasvõi seda, kuidas ettevõtet Google’is otsitakse.

Seotud lood

Uudised
  • 11.01.23, 09:47
Aasta Turundustegu 2022 konkurss on täies hoos!
Tööde esitamise tähtaeg on pikendatud 13. märtsini
Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele