Autorid: Laura Reiter, Hando Sinisalu • 1. märts 2023

Eesti Energia turundusjuht: vähemalt 20 protsenti ettevõtte väärtusest moodustab bränd

Tiivi Püvi sõnul on tal algusest peale olnud ambitsioon anda Eesti Energia brändile juurde emotsiooni, mis pikalt ei õnnestunud, kuni aga tuli energiakriis. Lisaks rõhutas ta, et brändil võiks olla üks põhilugu, mille kaudu saab rääkida ka kõikidest teistest asjadest - see hoiab sõnumid lihtsamad ja selgemad.
Tiivi Püvi sõnul ei ole Eesti Energia seisukohast väga oluline, et neist palju räägitakse.

Tiivi Püvi, kes on turundusvaldkonnas töötanud peaaegu 20 aastat ja sellest viis turundusjuhina Eesti Energias, sõnas, et erinevate mudelite järgi moodustab vähemalt 20 protsenti ettevõtte väärtusest brändi väärtus ehk tulu, mis tuleb brändi ehitamisest. Ta märkis, et täna on enamus turundustegevused selgelt mõõdetavad, sealhulgas brändi tehtud investeeringud, mille on muidugi oluliselt lihtsamaks teinud digiturunduse ajastu. Kuigi brändi maine mõõtmist saavad endale rohkem lubada suured ettevõtted, siis Püvi tõi välja, et lihtsamaid mõõdikuid saavad kasutada ka väiksemad ettevõtted – mõõta saab kasvõi seda, kuidas ettevõtet Google’is otsitakse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700