Kaup24 link building manager'i Liisa Püssi sõnul ei tähenda link building juba ammu seda, et mida rohkem linke erinevates lingibaasides, seda uhkem. Ta lisas, et see on muutunud kestvaks protsessiks, mis on ka osaks brändingust ja teistest turundustegevustest.
- Liisa Püss: "SEO on valdkond, milles ei hakka igav, kuna pidevad uuendused käivad käsikäes üldise digiarenguga."
Liisa Püss on Kaup24 ja Pigu Groupiga seotud olnud 2019. aasta suvest, kui sattus Kaup24 praktikale. "Olin sel ajal TalTechis ärinduse bakalaureuse õppes ja otsisin erialast praktikat," märkis ta ja lisas et kuna Kaup24 kui suur e-pood kõnetas teda, siis tundis ta juba siis, et sellest kogemusest võib saada hea stardipunkt erialasel karjääriteel. Niisiis otsustas ta turunduspraktikandi kohale kandideerida, vaatamata sellele, et kuulutuses olev lühend SEO talle sel ajal suurt midagi ei öelnud.
Seotud lood
Tänavusel Best Internet konverentsil esines videovahendusel Eesti üks tuntumaid SEO eksperte Karl Kangur, kes rääkis pikemalt, mis on Eesti turu mõistes kõige tähtsam tegur tugeva SEO vundamendi ehitamisel.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.