• 08.02.23, 09:14

Reklaamivaba ERR laseb end turunduseks ära kasutada

Eesti Rahvusringhäälingu raadiojaama Raadio 2 eetris mängivad muusikasaated, mille tegijad on samanimeliste ettevõtete juhid või ürituste korraldajad.
ETVs oli vana-aasta õhtul eetris dokumentaal suvelavastusest "ADA. Rääkimata lugu". Lavastust mängitakse ka sel suvel ja piletid on müügis.
  • ETVs oli vana-aasta õhtul eetris dokumentaal suvelavastusest "ADA. Rääkimata lugu". Lavastust mängitakse ka sel suvel ja piletid on müügis.
  • Foto: Õhtuleht/Scanpix
Meediaekspertide hinnangul kõnnib ERR reklaami ja turunduse eetrisse lubamisega keelatu ja lubatu piiril veel mitmes kohas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele