Kaubamaja turundusdirektor: inimeste ostuhuvi jätkub
Ostjate käitumises praegu kriis väga tugevalt välja ei paista, rääkis Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
Kuigi soe sügis tõi tema sõnul oodatust kesisema saabaste ja ülerõivaste müügi, siis on ta positiivselt meelestatud jõuluhooaja suhtes. „Eestlased armastavad jõule, armastavad kingitusi teha, on seda alati armastanud, on kriis või mitte,“ ütles ta.
Kaubamaja turundusdirektor ning Rahva Raamatu ja Hortese turundusjuhid räägivad, mis on nende kaupluste ajakirjade või kliendilehtede eesmärk, mis väärtust need klientidele pakuvad ning mida nad plaanivad keskkonda silmas pidades trükimaterjalide osas ette võtta.
Oktoobrist jätkab Kaubamaja AS-i turundusdirektorina Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.