Kaubamaja turundusdirektor: inimeste ostuhuvi jätkub
Ostjate käitumises praegu kriis väga tugevalt välja ei paista, rääkis Tallinna Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates.
Kuigi soe sügis tõi tema sõnul oodatust kesisema saabaste ja ülerõivaste müügi, siis on ta positiivselt meelestatud jõuluhooaja suhtes. „Eestlased armastavad jõule, armastavad kingitusi teha, on seda alati armastanud, on kriis või mitte,“ ütles ta.
Kaubamaja turundusdirektor ning Rahva Raamatu ja Hortese turundusjuhid räägivad, mis on nende kaupluste ajakirjade või kliendilehtede eesmärk, mis väärtust need klientidele pakuvad ning mida nad plaanivad keskkonda silmas pidades trükimaterjalide osas ette võtta.
Oktoobrist jätkab Kaubamaja AS-i turundusdirektorina Britta Ratas, kes naasis lapsehoolduspuhkuselt. Ratase eesmärk on hoida Kaubamaja kui moe-, ilu- ja kaubandusvaldkonna liidri kuvandit ning pakkuda klientidele emotsionaalset ostlemiskogemust.
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.