Autor: Laura Reiter • 12. oktoober 2022

Rahva Raamatu turundusjuht: ettevõtted ei loobi enam raha tuulde, et teha lihtsalt midagi lahedat

Juuni lõpus Rahva Raamatu turundusjuhi ametikohale asunud Annika Altmäe sõnul on neil praeguste kriiside taustal loomulikult väike värin sees, kuna raamat ei ole piim-leib-sai laadi toode. Samas otsivad nad pidevalt uusi võimalusi, kuidas inimeste lugemisharjumus ka muutuvatel aegadel säiliks.
Rahva Raamatu turundusjuht Annika Altmäe: "Hiljuti tegime Rahva Raamatule ka TikToki kanali, millega oleme võtnud luubi alla täiesti uue sihtrühma."

Annika Altmäe sõnul peavad nad end oma valdkonnas Eestis suunanäitajaks ja tuginevad oma otsustes pigem sellele, millised on lugeja eelistused ja üldised tarbimistrendid. „See muidugi ei tähenda, et me ei jälgiks ka näiteks Apollo tegevusi,“ sõnas ta ja lisas, et võib täna käe südamele pannes öelda, et Rahva Raamatu kauplused on maailmatasemel, mida kinnitab ka tänavu pälvitud maailma parima raamatupoe tiitel.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700