Aasta Digitegu võitja case study: Convertal lennutas kidsmed.ee müügitulu raketikiirusel kõrgustesse
Kidsmed.ee soovis kasvatada oma veebiliiklust ning seeläbi ka müügitulu. Appi tuli digiturundusagentuur Convertal, kes selle suurepäraselt teostas ning edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu SEO kategoorias.
Lidli kampaania „Värskelt saabunud“ eesmärk oli poeketi edukas avamine Eesti turul ning kvaliteetse brändi kuvandi kinnistamine. See ka saavutati ning edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Abakhan Fabricsi e-pood vajas hädasti värskendust ja seejuures ka kasutajakogemuse parandamist. Appi tuli e-äri konsultatsiooni ja veebipõhise tarkvara arenduse partner Acty Digital, kes selle suurepäraselt teostas ning edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu veebilehe arenduse kategoorias.
Lidli kampaania „Parim suvi!“ reklaame on YouTube’is vaadatud tänaseks üle 2 miljoni korra. Klipist sai tõeline suvehitt, mis hakkas kohe oma elu elama, kummitades paljusid tänagi. Kampaania edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu content marketingi kategoorias.
Kampaania eesmärk oli tõsta Toyota veebilehele püstitatud eesmärkide konversioonide määra. Selleks kasutas ADM Facebooki uut spetsiaalselt autotööstusele loodud lahendust Automotive Model Ads. Edukas tulemus tõi Aasta Digitegu 2022 konkursil innovaatilise digiturunduse kategoorias võidu ning lisaks ka Grand Prix’.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.