Ainult tellijatele
Autor: Laura Reiter • 10. oktoober 2022
Ainult tellijatele

Aasta Digitegu võitja case study: Lidli Eesti turule toomine oli ettevõtte ajaloo üks edukaimaid

Lidli kampaania „Värskelt saabunud“ eesmärk oli poeketi edukas avamine Eesti turul ning kvaliteetse brändi kuvandi kinnistamine. See ka saavutati ning edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Inge Vent Havas Mediast tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet esitlemas Aasta Digitegu võidutööd.
Autor: Raul Mee
Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700