Autor: Laura Reiter • 10. oktoober 2022

Aasta Digitegu võitja case study: Lidli Eesti turule toomine oli ettevõtte ajaloo üks edukaimaid

Lidli kampaania „Värskelt saabunud“ eesmärk oli poeketi edukas avamine Eesti turul ning kvaliteetse brändi kuvandi kinnistamine. See ka saavutati ning edukas tulemus tõi Havas Mediale Aasta Digitegu 2022 konkursil võidu integreeritud digikampaania kategoorias.
Inge Vent Havas Mediast tänavusel digiturunduse aastakonverentsil Best Internet esitlemas Aasta Digitegu võidutööd.
Foto: Raul Mee

OLUKORD TURUL

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700