Autor: Madis Altermann • 29. aprill 2022

Venekeelsete telekanalite sulgemine on teinud Eesti venelastele turundamise oluliselt keerukamaks

Sõjategevus Ukrainas ja Venemaale kehtestatud sanktsioonid on tõstatanud kohalikele turundajatele mitmeid eetilisi ja ratsionaalseid dilemmasid. Kas ja mil määral oleks eetiline kommunikatsiooni Eesti mitte-eestlastele jätkata, kuidas asendada sanktsioonide taustal suletud telekanalites kaduma läinud kontakte ning kuidas vältida oma brändile online võrgustikest soodsa kontakti ostmisel võimaliku negatiivse konnotatsiooni tekkimist – näiteks reklaami sattumist Vene propagandat propageerivatele interneti lehekülgedele.
Initiative'i meediadirektor Madis Altermann.

Valikute tegemisel on oluline tunda oma brändiväärtusi ja tarbijaskonda, kui palju on sinu tarbijaskonna hulgas venelasi ja kus piirkondades nad asuvad. Kui mitte-eestlased moodustavad märkimisväärse osa brändi sihtrühmast, siis peaks nende makstud kommunikatsioonist väljajätmine või neile kommunikatsiooni piiramine olema teadlik kaalutud otsus. Venelaste jagunemine Eestis on äärmiselt ebaühtlane, näiteks moodustavad venelased Tallinna elanikkonnast 47%, Ida-Virumaal on neid 82%, samas Pärnu maakonnas on venelaste osakaal kõigest 11%.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700