5. novembril toimus T1 Cinamoni kinos kommunikatsioonivaldkonna tippsündmus, kus valdkonna tegijad said üheskoos arutada praeguse hetke kõige põletavamate teemade üle.
Tänavuse konverentsi fookuses olid KOVi valimised kui Eesti selleaastane kommunikatsioonisündmus ning sellest tulenevad õppetunnid kommunikatsioonijuhtidele. Arutati, kuidas valimiskampaaniate strateegiad ja sõnumid mõjutavad avalikku arutelu ning milliseid järeldusi saavad ettevõtted ja organisatsioonid sellest enda tööks teha.
Üha enam kõneainet pakkus ka tehisaru roll meedias: kuidas AI on lõimunud meediamajade igapäevatöösse ning kuidas see mõjutab uudiste valikut, arvamusi ja inimeste meediatarbimist. Samuti tõstatus küsimus: kuidas jõuda massiauditooriumini ajastul, mil inimesed elavad oma infomullides? Kas TikTok ja teised uued platvormid on siin pigem võimalus või risk?
Artikkel jätkub pärast reklaami
Traditsiooniliselt kuulutati konverentsil välja ka
Äripäeva Kommunikatsiooniagentuuride TOP võitjad ning anti kolmandat korda üle
Aasta Kommunikatsioonijuhi auhind.
Vaata galeriid konverentsi parimatest hetkedest!
Fotod: Raul Mee
Suurim tänu kõikidele osalejatele, esinejatele ja toetajatele (Hamburg & Partnerid ning RIA)!
Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverents 2026 toimub 4. novembril. Hetkel on võimalik eriti magusa hinnaga ka konverentsile registreerida
SIIN. Tegutse kohe, sest erihind kehtib kuni
10. novembrini!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood

Võtjad kuulutati välja kahes kategoorias

Vaata, kes ja kus TOPis asetseb