Autor: Evi Schults • 31. märts 2022

Salesforce’i esindajad soovitavad: kuidas viia õige sõnum õiges kanalis ja õigel ajal õige inimeseni

Maailma juhtiva kliendihaldusplatvormi Salesforce’i esindajad LeverUPist Märt Jõesaar, Daria Nemchonok ja Šimo Brtan rääkisid tänavusel Passwordil, et nende üheks eesmärgiks on aidata ettevõtetel oma klientide kasutajakogemust paremaks muuta.
Salesforce Baltikumi äriarendusjuht Märt Jõesaar<strong > </strong>
Foto: Raul Mee

Salesforce Baltikumi äriarendusjuht Märt Jõesaar rääkis täpsemalt kasutaja muredest kliendi kogemuse vaatest, tuues välja probleemid, millega me kõik juba täna silmitsi seisame. Jõesaar küsis, et mis on põhiline väljakutse, millega me kõik peame täna toime tulema. “Me kõik soovime uusi kliente ja samal ajal soovime hoida ka olemasolevaid kliente.” sõnas ta. Ta jagas, et 86 protsenti klientidest on valmis hea klienditeeninduse eest rohkem maksma. „32 protsenti klientidest ei tule enam peale ebameeldivat kogemust tagasi,“ avaldas ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700