Ainult tellijatele
Autor: Evi Schults • 31. märts 2022
Ainult tellijatele

Salesforce’i esindajad soovitavad: kuidas viia õige sõnum õiges kanalis ja õigel ajal õige inimeseni

Maailma juhtiva kliendihaldusplatvormi Salesforce’i esindajad LeverUPist Märt Jõesaar, Daria Nemchonok ja Šimo Brtan rääkisid tänavusel Passwordil, et nende üheks eesmärgiks on aidata ettevõtetel oma klientide kasutajakogemust paremaks muuta.
Salesforce Baltikumi äriarendusjuht Märt Jõesaar<strong > </strong>
Autor: Raul Mee

Salesforce Baltikumi äriarendusjuht Märt Jõesaar rääkis täpsemalt kasutaja muredest kliendi kogemuse vaatest, tuues välja probleemid, millega me kõik juba täna silmitsi seisame. Jõesaar küsis, et mis on põhiline väljakutse, millega me kõik peame täna toime tulema. “Me kõik soovime uusi kliente ja samal ajal soovime hoida ka olemasolevaid kliente.” sõnas ta. Ta jagas, et 86 protsenti klientidest on valmis hea klienditeeninduse eest rohkem maksma. „32 protsenti klientidest ei tule enam peale ebameeldivat kogemust tagasi,“ avaldas ta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700