• 31.03.22, 13:05

Salesforce’i esindajad soovitavad: kuidas viia õige sõnum õiges kanalis ja õigel ajal õige inimeseni

Maailma juhtiva kliendihaldusplatvormi Salesforce’i esindajad LeverUPist Märt Jõesaar, Daria Nemchonok ja Šimo Brtan rääkisid tänavusel Passwordil, et nende üheks eesmärgiks on aidata ettevõtetel oma klientide kasutajakogemust paremaks muuta.
Salesforce Baltikumi äriarendusjuht Märt Jõesaar
  • Salesforce Baltikumi äriarendusjuht Märt Jõesaar Foto: Raul Mee
Salesforce Baltikumi äriarendusjuht Märt Jõesaar rääkis täpsemalt kasutaja muredest kliendi kogemuse vaatest, tuues välja probleemid, millega me kõik juba täna silmitsi seisame. Jõesaar küsis, et mis on põhiline väljakutse, millega me kõik peame täna toime tulema. “Me kõik soovime uusi kliente ja samal ajal soovime hoida ka olemasolevaid kliente.” sõnas ta. Ta jagas, et 86 protsenti klientidest on valmis hea klienditeeninduse eest rohkem maksma. „32 protsenti klientidest ei tule enam peale ebameeldivat kogemust tagasi,“ avaldas ta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele