Märt Jõesaar: hea teeninduse eest on inimesed nõus juurde maksma
Maailma suurima, 28 miljardi eurose käibega kliendihaldusplatvormi Salesforce'i partnerettevõtte LeverUP Consultingu, millel on esindused Eestis, Horvaatias ja teistes Balti riikides, äriarendusjuhi Märt Jõesaare sõnul on nõudmised klienditeenindusele kasvanud ning digikliendi rahuldamiseks pelgalt e-mailist ei piisa.
Salesforce Baltikumi äriarendusjuht Märt Jõesaar
Mida peaks kliendihaldustarkvara valikul silmas pidama?
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]