Autorid: Hando Sinisalu, Laura Reiter • 28. veebruar 2022
Ainult tellijatele
Futurist ja turundusprofessor: me peame lõpetama mõtlemise endast kui tarbijatest
Tehisintellekt suudab luua muusikat ja otsustada, millised reklaamid on kõige tõhusamad. Milline saab olema inimeste roll loovuses tulevikus, kui masinad on muutunud nii nutikaks? Loe intervjuud Rootsi futuristi ja turundusprofessori Micael Dahleniga, kes on ka tänavuse Passwordi peaesineja.
Micael Dahlen
Dahleni sõnul on inimeste loovuse eelis see, et see on inimlik. "Inimesed ei saa kunagi olema paremad masinad kui masinad ise - me pole efektiivsemad, targemad jne," rääkis ta ja lisas, et ainus asi, milles me oleme masinatest paremad, on inimeseks olemine - koos kõikide vigade ja ettearvamatustega. "Teelt ära eksimine ja kõrvalteede leidmine toob endaga kaasa uusi avastusi, milleks ainult inimesed on võimelised. Ja see on ka tore ja lõbus - erinevalt inimestest ei ole masinad fun."
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]