Autorid: Hando Sinisalu, Laura Reiter • 28. veebruar 2022

Futurist ja turundusprofessor: me peame lõpetama mõtlemise endast kui tarbijatest

Tehisintellekt suudab luua muusikat ja otsustada, millised reklaamid on kõige tõhusamad. Milline saab olema inimeste roll loovuses tulevikus, kui masinad on muutunud nii nutikaks? Loe intervjuud Rootsi futuristi ja turundusprofessori Micael Dahleniga, kes on ka tänavuse Passwordi peaesineja.
Micael Dahlen

Dahleni sõnul on inimeste loovuse eelis see, et see on inimlik. "Inimesed ei saa kunagi olema paremad masinad kui masinad ise - me pole efektiivsemad, targemad jne," rääkis ta ja lisas, et ainus asi, milles me oleme masinatest paremad, on inimeseks olemine - koos kõikide vigade ja ettearvamatustega. "Teelt ära eksimine ja kõrvalteede leidmine toob endaga kaasa uusi avastusi, milleks ainult inimesed on võimelised. Ja see on ka tore ja lõbus - erinevalt inimestest ei ole masinad fun."

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700