Ainult tellijatele
Autor: Jana Tõkman • 25. märts 2022
Ainult tellijatele

Kuidas peaks Advertysus Creativicus ellu jääma?

Turundajad kuulevad igapäevaselt, et maailm liigub andmete, tehisintellekti ja automatiseerituse suunas ning turundajaid polegi peagi enam vaja. Sloveeniast pärit loovturundaja ja copywriter Lucina Lepsina, kes võitis mullu Cannes Young Lions Grand Prix’, jagas tänavusel Passwordil oma kogemusi, kuhu liigub reklaamiagentuuride loovinimeste ehk Advertysus Creativicuste elu ning kuidas tehnoloogiliste muutuste kiuste ellu jääda.
Lucina Lepsina osales 24. märtsil turunduskonverentsil Password 2022 üle videosilla.
Autor: Raul Mee

23aastaselt reklaamiagentuuri copywriter’iks kandideerides omas Lepsina tausta ajakirjanduses ja seetõttu uskus, et peamine oskus – kirjutamine – on tal olemas. Siis aga selgus, et põhiline oskus, mida ta vajab, on hoopis loomingulisus. „Hea kirjutamisoskus on suur boonus, aga loomingulisus on kõige alus - hea kirjutis algab loomingulisest mõtlemisest,“ jagas Lepsina oma kogemust.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700