Autor: Jana Tõkman • 25. märts 2022

Kuidas peaks Advertysus Creativicus ellu jääma?

Turundajad kuulevad igapäevaselt, et maailm liigub andmete, tehisintellekti ja automatiseerituse suunas ning turundajaid polegi peagi enam vaja. Sloveeniast pärit loovturundaja ja copywriter Lucina Lepsina, kes võitis mullu Cannes Young Lions Grand Prix’, jagas tänavusel Passwordil oma kogemusi, kuhu liigub reklaamiagentuuride loovinimeste ehk Advertysus Creativicuste elu ning kuidas tehnoloogiliste muutuste kiuste ellu jääda.
Lucina Lepsina osales 24. märtsil turunduskonverentsil Password 2022 üle videosilla.
Foto: Raul Mee

23aastaselt reklaamiagentuuri copywriter’iks kandideerides omas Lepsina tausta ajakirjanduses ja seetõttu uskus, et peamine oskus – kirjutamine – on tal olemas. Siis aga selgus, et põhiline oskus, mida ta vajab, on hoopis loomingulisus. „Hea kirjutamisoskus on suur boonus, aga loomingulisus on kõige alus - hea kirjutis algab loomingulisest mõtlemisest,“ jagas Lepsina oma kogemust.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700