• 18.11.21, 10:01

Gunnar Ploom: globaalse haarde suurendamiseks tunne oma sihtturgu

E-kaubanduse ülemaailmse buumi tõttu on kauplejatele tekkinud ohtralt võimalusi eksportturgudele laienemiseks. Kuidas jõuda oma brändi ja toodetega globaalsete ettevõteteni, selgitab e-kaubandusega tegeleva Galadori ekspordijuht Gunnar Ploom.
Gunnar Ploom: globaalse haarde suurendamiseks tunne oma sihtturgu
„Näeme oma 17-aastasest turul tegutsemise kogemusest, et e-kaubandus on muutunud igapäevaelu lahutamatuks osaks ja tarbijate harjumused muutuvad üha netikesksemaks,“ ütles Ploom. Ta nentis, et kui Galador alustas ühemehefirmana, mis tõi maale bürookaupu, siis täna tegutseb ettevõte ennekõike tehnika-ja elektroonikatoodete e-poena.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele