Katri Linki 500 kleidi algatus on tänaseks päästnud 9 naise elu
Kodanikualgatuse "500 Kleiti" ja "PAI" ellukutsuja Katri Link, kes igapäevaselt töötab Tallinki kommunikatsioonidirektorina, rääkis tarneahelakonverentsil Tartus 500 kleidi kampaania sündimise lugu. Selle raames koguti raha 3D mammograafiabussi ostmiseks ja selles bussis on tänaseks alates märtsi algusest avastatud varases staadiumis rinnavähk 9 naisel.
Kodanikualgatuste "500 kleiti" ja PAI eestvedaja Katri Link
Autor: Raul Mee
Link rääkis algatuseks loo, kuidas ta oli toetajaks 20 aastat tagasi ühele pereliikmele, kes suri Tartu Ülikooli kliinikumis leukeemiasse, sest see avastati liiga hilja. Ka ühe teise perekonnaliikmega koos pidi ta aastaid hiljem selle raske tee läbi tegema. Eelmise aasta sügisel võttis ta oma südameasjaks aidata Eesti Vähiliidul kokku saada raha 3D mammograafi ostmiseks, kuna vana amortiseerus ja lõpetas töö augustikuus.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]