Autorid: Anete Hela Pulk, Laura Reiter • 17. august 2021

Andrus Purde: turundust peaks juhtima nagu pensionifondi

Turunduses peab sarnaselt investeerimisega riske hajutama ehk kasutama tavapärast praktikat, mille tõttu kaup riiulilt ära ostetakse, kuid 10–20% eelarvest tuleks suunata eksperimenteerimisele.
Andrus Purde turunduskonverentsil Password 2021 Kultuurikatlas.
Foto: Raul Mee

Pikaajalise turunduskogemusega Outfunneli asutaja Andrus Purde kõneleb enda kogemustest ning turundusalastest õppetundidest.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700