Tippturundaja õppetunnid: ideed ei ole kõige tähtsamad
Outfunneli kaasasutaja ja juht Andrus Purde rääkis Passwordil, mis on olnud tema pikaajalise turunduskogemuse suurimad õppimise kohad ja väljakutsed.
Outfunneli kaasasutaja ja juht Andrus Purde Passwordil Kultuurikatlas
Autor: Raul Mee
Andrus Purde rääkis, et turunduse eelarvet tuleks juhtida samamoodi nagu aktsiainvesteeringuid. Ägedate projektide tegemiseks soovitab ta paigutada suurema osa eelarvest kindla tootlusega tegevusteks ja ülejäänud 10-20% kasutada eksperimenteerimiseks. Suure tõenäosusega võivad eksperimenteerimise tulemused ebaõnnestuda, aga kui õnnestuvad, siis kasvatavad tootlust mitmekordselt.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]