• 11.06.21, 10:17

Tippturundaja õppetunnid: ideed ei ole kõige tähtsamad

Outfunneli kaasasutaja ja juht Andrus Purde rääkis Passwordil, mis on olnud tema pikaajalise turunduskogemuse suurimad õppimise kohad ja väljakutsed.
Outfunneli kaasasutaja ja juht Andrus Purde Passwordil Kultuurikatlas
  • Outfunneli kaasasutaja ja juht Andrus Purde Passwordil Kultuurikatlas
  • Foto: Raul Mee
Andrus Purde rääkis, et turunduse eelarvet tuleks juhtida samamoodi nagu aktsiainvesteeringuid. Ägedate projektide tegemiseks soovitab ta paigutada suurema osa eelarvest kindla tootlusega tegevusteks ja ülejäänud 10-20% kasutada eksperimenteerimiseks. Suure tõenäosusega võivad eksperimenteerimise tulemused ebaõnnestuda, aga kui õnnestuvad, siis kasvatavad tootlust mitmekordselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele