• 11.06.21, 10:17

Tippturundaja õppetunnid: ideed ei ole kõige tähtsamad

Outfunneli kaasasutaja ja juht Andrus Purde rääkis Passwordil, mis on olnud tema pikaajalise turunduskogemuse suurimad õppimise kohad ja väljakutsed.
Outfunneli kaasasutaja ja juht Andrus Purde Passwordil Kultuurikatlas
  • Outfunneli kaasasutaja ja juht Andrus Purde Passwordil Kultuurikatlas
  • Foto: Raul Mee
Andrus Purde rääkis, et turunduse eelarvet tuleks juhtida samamoodi nagu aktsiainvesteeringuid. Ägedate projektide tegemiseks soovitab ta paigutada suurema osa eelarvest kindla tootlusega tegevusteks ja ülejäänud 10-20% kasutada eksperimenteerimiseks. Suure tõenäosusega võivad eksperimenteerimise tulemused ebaõnnestuda, aga kui õnnestuvad, siis kasvatavad tootlust mitmekordselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele