Ainult tellijatele
Autorid: Laura Reiter, Hando Sinisalu • 6. juuli 2021
Ainult tellijatele

Velveti loovjuht: paljudel Eesti agentuuridel ei ole välismaiste klientide teenindamiseks piisavalt enesekindlust

Eelmisel neljapäeval jagati taas ihaldatud Kuldmuna reklaami- ja turundusauhindu, millele pretendeeris sel aastal rekordarv ehk ligi tuhat tööd. Kui konkurentsivõimelised on aga Eesti reklaamiagentuuride tööd ja nende väljavaated rahvusvahelistel konkurssidel, rääkisid Turundajate Liidu tegevjuht ja Kuldmuna korraldaja Anniken Haldna, Tabasco tegevjuht Oliver Lomp ning Velveti loovjuht Pärtel Vurma.

Disainiagentuur Velvet noppis sel aastal Kuldmunal aasta digiagentuuri auhinna.
Autor: KARLI SAUL

Kuigi koroona-aasta oli pannud paljud ettevõtted oma turunduseelarveid kärpima, laekus sel aastal Kuldmunale rohkem töid kui kunagi varem. „Lisatööd esitati disaini ja eriti kodulehtede kategooriatesse, lisaks brändingu kategooriasse, kuna paljud ettevõtted olid eriolukorra ajal teinud re-brandingu – sealt see lisamaht peamiselt tuli,“ rääkis Anniken Haldna.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700