• 05.07.21, 14:09

Eriolukord andis reklaamitegijatele hoogu juurde

Tänavusele Kuldmuna turundus- ja reklaamikonkursile esitati rekordarv töid, kuigi eriolukorra ajal turunduskulusid pigem vähendati.
Aasta reklaamiagentuuri tiitli pälvis Tabasco.
  • Aasta reklaamiagentuuri tiitli pälvis Tabasco. Foto: KARLI SAUL
Kuldmuna festivali korraldaja ja turundajate liidu tegevjuht Anniken Haldna, aasta reklaamiagentuuri tiitli saanud Tabasco esindaja Oliver Lomp ning aasta digiagentuuri tiitli võitnud Velveti esindaja Pärtel Vurma rääkisid Äripäeva hommikuprogrammis, miks sel aastal nii palju töid esitati ning mis hetkel reklaamimaastikul toimumas on.

Seotud lood

Uudised
  • 02.07.21, 09:22
Kuldmuna võitjad on selgunud – vaata, kes teenisid välja ihaldatud võidumunad
Eile õhtul Põhjala tehases toimunud Kuldmuna auhinnapeol kuulutati välja turundusvaldkonna parimatest parimad. Meeleolukal auhinnapeol jagati võidumune reklaami, disaini, digitaalse reklaami, suhtekorralduse kui ka üritusturunduse valdkonna kõige vägevamatele tegudele ja tegijatele.
Uudised
  • 19.05.21, 11:34
Kuldmuna kullad saavad BalticBestil osaleda poole soodsamalt
Loovuskonkurss BalticBest tuleb taas 25. augustil, mil otse eetris selguvad konkursi võitjad. Tööde esitamise tähtaeg konkursile on 16. august. Kuldmunal kulla võitnud osalejad saavad oma tööd BalticBestile esitada 50% soodsamalt.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele