Tänavusele Kuldmuna turundus- ja reklaamikonkursile esitati rekordarv töid, kuigi eriolukorra ajal turunduskulusid pigem vähendati.
Aasta reklaamiagentuuri tiitli pälvis Tabasco.
Autor: KARLI SAUL
Kuldmuna festivali korraldaja ja turundajate liidu tegevjuht Anniken Haldna, aasta reklaamiagentuuri tiitli saanud Tabasco esindaja Oliver Lomp ning aasta digiagentuuri tiitli võitnud Velveti esindaja Pärtel Vurma rääkisid Äripäeva hommikuprogrammis, miks sel aastal nii palju töid esitati ning mis hetkel reklaamimaastikul toimumas on.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected].ee või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]