Autor: Hando Sinisalu • 5. juuli 2021

Eriolukord andis reklaamitegijatele hoogu juurde

Tänavusele Kuldmuna turundus- ja reklaamikonkursile esitati rekordarv töid, kuigi eriolukorra ajal turunduskulusid pigem vähendati.
Aasta reklaamiagentuuri tiitli pälvis Tabasco.
Foto: KARLI SAUL

Kuldmuna festivali korraldaja ja turundajate liidu tegevjuht Anniken Haldna, aasta reklaamiagentuuri tiitli saanud Tabasco esindaja Oliver Lomp ning aasta digiagentuuri tiitli võitnud Velveti esindaja Pärtel Vurma rääkisid Äripäeva hommikuprogrammis, miks sel aastal nii palju töid esitati ning mis hetkel reklaamimaastikul toimumas on.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700