Autor: Hando Sinisalu • 5. juuli 2021
Ainult tellijatele

Eriolukord andis reklaamitegijatele hoogu juurde

Tänavusele Kuldmuna turundus- ja reklaamikonkursile esitati rekordarv töid, kuigi eriolukorra ajal turunduskulusid pigem vähendati.

Aasta reklaamiagentuuri tiitli pälvis Tabasco.
Autor: KARLI SAUL

Kuldmuna festivali korraldaja ja turundajate liidu tegevjuht Anniken Haldna, aasta reklaamiagentuuri tiitli saanud Tabasco esindaja Oliver Lomp ning aasta digiagentuuri tiitli võitnud Velveti esindaja Pärtel Vurma rääkisid Äripäeva hommikuprogrammis, miks sel aastal nii palju töid esitati ning mis hetkel reklaamimaastikul toimumas on.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700