Autor: Best Marketing • 10. juuni 2021

Äpp, mis viis toidupoes ostlemise uuele tasemele

Maxima uus innovaatiline lahendus teeb toidupoes ostlemise kiiremaks, mugavamaks ja kontaktivabaks ja lisaks tõi see ettevõttele juurde uue kliendisegmendi. Kampaania jõudis ka Aasta Turundustegu 2020 nominentide sekka.

Maxima Eesti kampaania „Mobiiltelefon on nüüd ostupult“ teeb toidu- ja esmatarbekaupade ostuprotsessi kliendi jaoks kiiremaks ja turvalisemaks. Klient saab teha kõik ostutoimingud oma mobiiltelefoni abil, asendades ostupulti või kassalinti.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700