CASE STUDY: kampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma
Tallinna Tehnikaülikooli kampaania võitis Aasta Turundustegu 2020 tiitli avaliku sektori kategoorias. Kampaania tulemusel laekus ülikoolile eelmise aastaga võrreldes pea poole rohkem sisseastumisavaldusi, olles sellega ka teistest Eesti ülikoolidest peajagu üle.
Tallinna Tehnikaülikooli (TalTechi) 2020/2021. aasta tudengite vastuvõtukampaania eesmärgiks on olla eelistatuim ülikooli valik Eestis, kaasates nooruslikuma, avatuma ja innovaatilisema kuvandi saavutamiseks nutikaid turunduslahendusi.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]