• 24.05.21, 14:33

CASE STUDY: kampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma

Tallinna Tehnikaülikooli kampaania võitis Aasta Turundustegu 2020 tiitli avaliku sektori kategoorias. Kampaania tulemusel laekus ülikoolile eelmise aastaga võrreldes pea poole rohkem sisseastumisavaldusi, olles sellega ka teistest Eesti ülikoolidest peajagu üle.
CASE STUDY: kampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma
Tallinna Tehnikaülikooli (TalTechi) 2020/2021. aasta tudengite vastuvõtukampaania eesmärgiks on olla eelistatuim ülikooli valik Eestis, kaasates nooruslikuma, avatuma ja innovaatilisema kuvandi saavutamiseks nutikaid turunduslahendusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.05.25, 13:50
Digiposter laieneb: uus partner Postimaja ja suuremad ekraanid linnas
Saates „Password. Make marketing fun again“ teeme juttu välimeediast. Külas on Digipostri juht Priit Pedanik ja müügijuht Hardi Potter.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele