• 24.05.21, 14:33

CASE STUDY: kampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma

Tallinna Tehnikaülikooli kampaania võitis Aasta Turundustegu 2020 tiitli avaliku sektori kategoorias. Kampaania tulemusel laekus ülikoolile eelmise aastaga võrreldes pea poole rohkem sisseastumisavaldusi, olles sellega ka teistest Eesti ülikoolidest peajagu üle.
CASE STUDY: kampaania, mis pani ülikoolile tormi jooksma
Tallinna Tehnikaülikooli (TalTechi) 2020/2021. aasta tudengite vastuvõtukampaania eesmärgiks on olla eelistatuim ülikooli valik Eestis, kaasates nooruslikuma, avatuma ja innovaatilisema kuvandi saavutamiseks nutikaid turunduslahendusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele