• 08.06.21, 15:33

Kampaania, mille tulemusel tunnevad ka väikesed end suurelt

Tele2 kampaania eesmärgiks oli rohkem väärtustada väikeettevõtteid ja pakkuda neile suurettevõtetega samaväärseid tingimusi ja paindlikumat teenust. Kampaania jõudis ka Aasta Turundustegu 2020 nominentide sekka.
Kampaania, mille tulemusel tunnevad ka väikesed end suurelt
Tele2-e ärikliendile suunatud tegevused 2020. aastal võtsid fookusesse väike- ning keskmise suurusega ettevõtted, kes moodustavad 98% turust, pakkudes neile samaväärset teenust ja teenindust nagu suurettevõtetele.

Seotud lood

Uudised
  • 08.06.21, 09:15
Aasta Turundustegu 2020: pakend, mis tegi revolutsiooni
Maks & Mooritsa innovaatiline, keskkonnasäästlik ja mugav hakklihapakend ületas nii tarbijate ootused kui ka ettevõtte enda seatud prognoosid, pälvides sellega ka Aasta Turundustegu 2020 ärisektori auhinna.
Uudised
  • 03.06.21, 19:31
Selgusid Aasta Turundustegu 2020 võitjad
Täna toimus Kultuurikatlas turunduskonverents Password, kus tunnustati ka Eesti turunduse parimaid ning anti üle konkursi Aasta Turundustegu 2020 auhinnad.
Uudised
  • 21.05.21, 15:57
Aasta Turundustegu 2020: selgusid avaliku sektori võitja ja ärikategooria finalistid
Žürii valis täna välja Aasta Turundusteo avaliku sektori võitja ning ärikategooria finalistid, mille võitja kuulutatakse välja 3. juunil Kultuurikatlas turunduskonverentsil Password.
  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 08:45
Toomas Truuverk: "Suvi on B2B turunduses suhete loomise, mitte müügi aeg"
B2B-turundajate seas on levinud uskumus, et suvel pole mõtet suuri kampaaniaid teha, sest „kõik on puhkusel“. Kuid kas see ikka peab paika? Küsimusele aitab vastuse leida Äripäeva juhatuse liige Toomas Truuverk, kellelt uurisime, kas suvi on tõesti aeg, mil otsustajad on kättesaamatud – või vastupidi, just eriti avatud uutele ideedele.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele