Jaanuaris esitles Renault koos uue strateegilise plaaniga ”Renaulution” värske kujundusega logo, mis võeti nüüd ametlikult kasutusele. Uus logo on kujutatud juba Renault 5 prototüübi esivõrel.
- Uus logo võetakse järk-järgult kasutusele kõikidel Renault’ sõidukitel.
Ajaloo käigus on Renault visuaalset identiteeti mitmel korral muutnud. Kuid on üks asi, mis pole muutunud alates 1925. aastast, ja see on logo aluseks olev teemandi kujund. Nurgeline geomeetriline kujund, mis sobis omaaegsete kandiliste kapottidega, pärineb juba Louis Renault’ ajast. Sellest ajast alates on Renault’ teemanti kaheksa korda ümber kujundatud.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.