Autor: Best Marketing • 16. märts 2021

Renault sai uue logo

Jaanuaris esitles Renault koos uue strateegilise plaaniga ”Renaulution” värske kujundusega logo, mis võeti nüüd ametlikult kasutusele. Uus logo on kujutatud juba Renault 5 prototüübi esivõrel.
Uus logo võetakse järk-järgult kasutusele kõikidel Renault’ sõidukitel.

Ajaloo käigus on Renault visuaalset identiteeti mitmel korral muutnud. Kuid on üks asi, mis pole muutunud alates 1925. aastast, ja see on logo aluseks olev teemandi kujund. Nurgeline geomeetriline kujund, mis sobis omaaegsete kandiliste kapottidega, pärineb juba Louis Renault’ ajast. Sellest ajast alates on Renault’ teemanti kaheksa korda ümber kujundatud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700