• 23.02.21, 13:39

Kalakampaania: uudne hankekorraldus ja emotsiooni tekitanud võidutöö

Kampaaniaga „Kala kõlab hästi“ soovib Maaeluministeerium julgustada Eesti inimesi senisest rohkem kalatooteid tarbima. Aga mille poolest kõnealune riigihange tavapärasest erines ja miks osutus võitjaks loovagentuur Division?
Kalakampaania: uudne hankekorraldus ja emotsiooni tekitanud võidutöö
Kampaania korraldamiseks kuulutas Maaeluministeerium eelmise aasta suvel välja 1,6 miljoni euro suuruse hanke. Kaheksa laekunud idee hulgast tunnistati parimaks loovagentuuri Division pakutud lahendus, mis valmis ühistöös MIXD Meediaga. Loe pikemalt: Division võitis hanke ja hakkab kalakampaaniat tegema

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele