• 23.02.21, 13:39

Kalakampaania: uudne hankekorraldus ja emotsiooni tekitanud võidutöö

Kampaaniaga „Kala kõlab hästi“ soovib Maaeluministeerium julgustada Eesti inimesi senisest rohkem kalatooteid tarbima. Aga mille poolest kõnealune riigihange tavapärasest erines ja miks osutus võitjaks loovagentuur Division?
Kalakampaania: uudne hankekorraldus ja emotsiooni tekitanud võidutöö
Kampaania korraldamiseks kuulutas Maaeluministeerium eelmise aasta suvel välja 1,6 miljoni euro suuruse hanke. Kaheksa laekunud idee hulgast tunnistati parimaks loovagentuuri Division pakutud lahendus, mis valmis ühistöös MIXD Meediaga. Loe pikemalt: Division võitis hanke ja hakkab kalakampaaniat tegema

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.06.25, 17:04
B2B turundus pole Exceli tabel: miks tunne loeb ka ärisuhtluses
„Eeldatakse, et äriklienditurundus on läbinisti ratsionaalne, aga päris nii see ei ole,“ märgib Euronicsi ärikliendijuht Taavi Rehepapp.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele