• 23.02.21, 13:39

Kalakampaania: uudne hankekorraldus ja emotsiooni tekitanud võidutöö

Kampaaniaga „Kala kõlab hästi“ soovib Maaeluministeerium julgustada Eesti inimesi senisest rohkem kalatooteid tarbima. Aga mille poolest kõnealune riigihange tavapärasest erines ja miks osutus võitjaks loovagentuur Division?
Kalakampaania: uudne hankekorraldus ja emotsiooni tekitanud võidutöö
Kampaania korraldamiseks kuulutas Maaeluministeerium eelmise aasta suvel välja 1,6 miljoni euro suuruse hanke. Kaheksa laekunud idee hulgast tunnistati parimaks loovagentuuri Division pakutud lahendus, mis valmis ühistöös MIXD Meediaga. Loe pikemalt: Division võitis hanke ja hakkab kalakampaaniat tegema

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele