Autor: Marianne Liibert • 7. jaanuar 2021
Ainult tellijatele

Apokalüptiline olukord turunduses

2022. aastal lõpetab Google kolmanda osapoole "küpsiste" toetamise oma brauseris. Mida küpsiste apokalüpsis ehk cookie apocalypse turundusmaailmas muudab, rääkis Adformi Baltikumi müügijuht Matis Metsala. Intervjueeris Hando Sinisalu.

Matis Metsala esineb Password 2021 konverentsil, kus räägib pikemalt sellest, mida küpsistejärgne maailma endaga kaasa toob ja kuidas selleks valmistuda.
Autor: Raul Mee
Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700