Autor: Marianne Liibert • 7. jaanuar 2021

Apokalüptiline olukord turunduses

2022. aastal lõpetab Google kolmanda osapoole "küpsiste" toetamise oma brauseris. Mida küpsiste apokalüpsis ehk cookie apocalypse turundusmaailmas muudab, rääkis Adformi Baltikumi müügijuht Matis Metsala. Intervjueeris Hando Sinisalu.
Matis Metsala esineb Password 2021 konverentsil, kus räägib pikemalt sellest, mida küpsistejärgne maailma endaga kaasa toob ja kuidas selleks valmistuda.
Foto: Raul Mee

Matis Metsala on ka üks esinejates Passwordi turunduskonverentsil, mis toimub 4. ja 5. mail Kultuurikatlas. Soodushinnaga piletid on veel saadaval vaid kuni 13. jaanuarini. Tutvuge programmiga ja registreeruge siin!

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700