Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Selgusid konkursi Gerety Awards võitjad. Grand Prix' sai hallitanud hamburger
Gerety Awards on rahvusvaheline reklaamikonkurss, mis on eriline selle poolest, et selle žürii koosneb ainult naistest.
Grand Prix'ga tunnustati Gerety Awards'il tänavu Burger Kingi kampaaniat "Moldy Whopper" (eesti keeles "Hallitanud Whopper"), mis valmis koostöös agentuuridega Publicis Romania, Publicis Spain, INGO ja David.
Hiljuti Eesti turule jõudnud Burger King sai noorte seas kohe populaarseks. Rootsis aga oli neil raskusi – külastajateks olid pigem vanemad mehed kui trendikad noored. Kuidas olukord lahendati ja Burger Kingi brändilt tolm maha pühiti?
Burger King’i briif agentuurile Colenso BBDO oli lansseerida uus kanaburger nii säravalt, et see jätaks varju isegi maailmakuulsa Whopperi. BK soovis eemalduda oma veiseliha imagost ja uue TenderCrisp kanaburgeriga ligi tõmmata ka kanaliha armastajaid.