• 30.06.15, 16:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case Study: Burger King’i truudusemurdmise motell Uus-Meremaal

Burger King’i briif agentuurile Colenso BBDO oli lansseerida uus kanaburger nii säravalt, et see jätaks varju isegi maailmakuulsa Whopperi. BK soovis eemalduda oma veiseliha imagost ja uue TenderCrisp kanaburgeriga ligi tõmmata ka kanaliha armastajaid.
Case Study: Burger King’i truudusemurdmise motell Uus-Meremaal
Burger King (BK) on ülemaailmne hamburgerirestoranide kett. Uus-Meremaal on BK söögikohtade arvult teine suurim kiirtoidukett McDonald’si kõrval. BK tuntuim toode on kahtlemata veerand-naelane hamburger Whopper ja ka uusmeremaalased armastavad seda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 12:46
Hea veebileht peab looma emotsiooni
Emotsionaalne turundus ei tähenda ainult reklaame, rääkis disainiagentuur Hable juht Otto Jaansoo. Tema sõnul ka koduleht peab tekitama tundeid – esimeste sekundite kogemus ja emotsioon on väga tähtis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele