Autor: Hando Sinisalu • 30. juuni 2015
Ainult tellijatele

Case Study: Burger King’i truudusemurdmise motell Uus-Meremaal

Burger King’i briif agentuurile Colenso BBDO oli lansseerida uus kanaburger nii säravalt, et see jätaks varju isegi maailmakuulsa Whopperi. BK soovis eemalduda oma veiseliha imagost ja uue TenderCrisp kanaburgeriga ligi tõmmata ka kanaliha armastajaid.

Burger King (BK) on ülemaailmne hamburgerirestoranide kett. Uus-Meremaal on BK söögikohtade arvult teine suurim kiirtoidukett McDonald’si kõrval. BK tuntuim toode on kahtlemata veerand-naelane hamburger Whopper ja ka uusmeremaalased armastavad seda.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700