• 01.06.20, 15:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lugu sellest, kuidas Burger King oma brändilt tolmu maha pühkis

Hiljuti Eesti turule jõudnud Burger King sai noorte seas kohe populaarseks. Rootsis aga oli neil raskusi – külastajateks olid pigem vanemad mehed kui trendikad noored. Kuidas olukord lahendati ja Burger Kingi brändilt tolm maha pühiti?
Lugu sellest, kuidas Burger King oma brändilt tolmu maha pühkis
  • Foto: Marianne Liibert
Kampaania: Craft a Western Whopper
Reklaamija: Burger King
Agentuur: INGO

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele