Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Zavod BBDO on rahvusvahelise konkursi shortlist'is
Zavod BBDO poolt tehtud "Maailmakoristuspäev 2018" jõudis Gerety Awards konkursi shortlist'i.
Odessas toimus 29.05-01.06 Kiievi rahvusvaheline reklaamifestival KIAF, kus osalesid edukalt ka Eesti agentuurid Zavod BBDO ja Optimist. Zavodi poolt tehtud „Maailmakoristuspäev 2018“ tunnistati integreeritud reklaamikampaaniate kategoorias kulla vääriliseks ning agentuuri loovjuht Silvar Laasik jagas võidutöö tagamaid.
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.