Autor: Best Marketing • 5. juuni 2019
Ainult tellijatele

Eesti agentuuri kuldaväärt võidutöö rahvusvahelisel reklaamifestivalil KIAF

Odessas toimus 29.05-01.06 Kiievi rahvusvaheline reklaamifestival KIAF, kus osalesid edukalt ka Eesti agentuurid Zavod BBDO ja Optimist. Zavodi poolt tehtud „Maailmakoristuspäev 2018“ tunnistati integreeritud reklaamikampaaniate kategoorias kulla vääriliseks ning agentuuri loovjuht Silvar Laasik jagas võidutöö tagamaid.

Maailmakoristuspäev (World Cleanup Day) on ülemaailmne koristusaktsioon, mis toimus möödunud aastal esimest korda ja kus enam kui 17 miljonit inimest 157 erinevas riigis tegeles ühe päeva jooksul prahi koristamisega oma kodukandis. „Erinevaid koristusaktsioone on maailmas korraldatud aastakümneid (sh „Teeme Ära“ mudeli järgi), kuid mitte kunagi üheaegselt terve planeedi ulatuses,“ lausus Laasik ja lisas, et ürituse eesmärk on „juhtida inimeste tähelepanu nende tarbimisharjumuste parandamisele ja prügi tekitamise vähendamisele.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista tellimus kohe ja saad ligipääsu:

  • kõigile võtmega lugudele;
  • edukate kampaaniate case-study’dele;
  • raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetele;
  • turunduse TOPi andmetele ja intervjuudele;
  • bestmarketing.ee arhiivile.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700