Maailmakoristuspäev (World Cleanup Day) on ülemaailmne koristusaktsioon, mis toimus möödunud aastal esimest korda ja kus enam kui 17 miljonit inimest 157 erinevas riigis tegeles ühe päeva jooksul prahi koristamisega oma kodukandis. „Erinevaid koristusaktsioone on maailmas korraldatud aastakümneid (sh „Teeme Ära“ mudeli järgi), kuid mitte kunagi üheaegselt terve planeedi ulatuses,“ lausus Laasik ja lisas, et ürituse eesmärk on „juhtida inimeste tähelepanu nende tarbimisharjumuste parandamisele ja prügi tekitamise vähendamisele.“
Zavod BBDO on Maailmakoristuspäeva peamine turunduspartner. „Alustasime koos Teeme Ära SA-ga Maailmakoristuspäeva kommunikatsiooni planeerimist aktiivsemalt 2016. a suvel, kuid eeltööd tegime juba oluliselt varem,“ täpsustas Laasik. Ta tõdes, et sellise maastaabiga projekti õnnestumiseks on ülioluline, et maailma eri paigus õnnestuks rääkida just sinna sobivat lugu, mis moodustaks samal ajal rahvusvaheliselt mõjuva terviku.