Autor: Best Marketing • 5. juuni 2019

Eesti agentuuri kuldaväärt võidutöö rahvusvahelisel reklaamifestivalil KIAF

Odessas toimus 29.05-01.06 Kiievi rahvusvaheline reklaamifestival KIAF, kus osalesid edukalt ka Eesti agentuurid Zavod BBDO ja Optimist. Zavodi poolt tehtud „Maailmakoristuspäev 2018“ tunnistati integreeritud reklaamikampaaniate kategoorias kulla vääriliseks ning agentuuri loovjuht Silvar Laasik jagas võidutöö tagamaid.

Maailmakoristuspäev (World Cleanup Day) on ülemaailmne koristusaktsioon, mis toimus möödunud aastal esimest korda ja kus enam kui 17 miljonit inimest 157 erinevas riigis tegeles ühe päeva jooksul prahi koristamisega oma kodukandis. „Erinevaid koristusaktsioone on maailmas korraldatud aastakümneid (sh „Teeme Ära“ mudeli järgi), kuid mitte kunagi üheaegselt terve planeedi ulatuses,“ lausus Laasik ja lisas, et ürituse eesmärk on „juhtida inimeste tähelepanu nende tarbimisharjumuste parandamisele ja prügi tekitamise vähendamisele.“

Zavod BBDO on Maailmakoristuspäeva peamine turunduspartner. „Alustasime koos Teeme Ära SA-ga Maailmakoristuspäeva kommunikatsiooni planeerimist aktiivsemalt 2016. a suvel, kuid eeltööd tegime juba oluliselt varem,“ täpsustas Laasik. Ta tõdes, et sellise maastaabiga projekti õnnestumiseks on ülioluline, et maailma eri paigus õnnestuks rääkida just sinna sobivat lugu, mis moodustaks samal ajal rahvusvaheliselt mõjuva terviku.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700