Jaga lugu:

Eesti agentuuri kuldaväärt võidutöö rahvusvahelisel reklaamifestivalil KIAF

Odessas toimus 29.05-01.06 Kiievi rahvusvaheline reklaamifestival KIAF, kus osalesid edukalt ka Eesti agentuurid Zavod BBDO ja Optimist. Zavodi poolt tehtud „Maailmakoristuspäev 2018“ tunnistati integreeritud reklaamikampaaniate kategoorias kulla vääriliseks ning agentuuri loovjuht Silvar Laasik jagas võidutöö tagamaid.

Maailmakoristuspäev (World Cleanup Day) on ülemaailmne koristusaktsioon, mis toimus möödunud aastal esimest korda ja kus enam kui 17 miljonit inimest 157 erinevas riigis tegeles ühe päeva jooksul prahi koristamisega oma kodukandis. „Erinevaid koristusaktsioone on maailmas korraldatud aastakümneid (sh „Teeme Ära“ mudeli järgi), kuid mitte kunagi üheaegselt terve planeedi ulatuses,“ lausus Laasik ja lisas, et ürituse eesmärk on „juhtida inimeste tähelepanu nende tarbimisharjumuste parandamisele ja prügi tekitamise vähendamisele.“

Zavod BBDO on Maailmakoristuspäeva peamine turunduspartner. „Alustasime koos Teeme Ära SA-ga Maailmakoristuspäeva kommunikatsiooni planeerimist aktiivsemalt 2016. a suvel, kuid eeltööd tegime juba oluliselt varem,“ täpsustas Laasik. Ta tõdes, et sellise maastaabiga projekti õnnestumiseks on ülioluline, et maailma eri paigus õnnestuks rääkida just sinna sobivat lugu, mis moodustaks samal ajal rahvusvaheliselt mõjuva terviku.

Võidu peamiseks põhjuseks pidas Laasik sündmuse suurejoonelisust ja olulisust maailmas aktuaalsete probleemide lahendamisel. „Nagu viimasel ajal aina rohkem tavaks, vaatab žürii seda tüüpi konkursitööde hindamisel ka eesmärki, mida üks või teine kampaania püüab saavutada ning hindab ka konkreetset tulemust,“ sõnas ta.

Silvar Laasik ja Tauno Loodus Odessas  

Zavod BBDO sai integreeritud reklaamikampaania kategoorias kulla „Maailmakoristuspäev 2018“ eest, mis tehti SA Teeme Ära ettevõtmise jaoks.

Optimisti poolt Orkla Estonia (Kalev) jaoks tehtud reklaamfilm „Kui panused on kõrged“ sai FMCG filmikategoorias pronksi ning pääses filmikunsti kategoorias shortlist’i.

Lisaks pääses tootmisdisaini kategoorias shortlist’i Optimisti poolt Coop Panga lansseerimise jaoks tehtud „Rahnu saar“.

Grand prix' ehk peaauhinna võitis Kasahstani agentuur RA Kombinat tööga „Forte Femme“.

Festivali parimaks agentuuriks tunnistati Saatchi & Saatchi. KIAF toimus juba 20. korda ja sel aastal oli ürituse asukohaks Odessa. Töid hindas 49 žüriiliiget 23 erinevast riigist. Kõiki tulemusi saab vaadata SIIT.

Jaga lugu:
BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

Bestmarketing.ee toetajad:

Marianne Liibert
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
Kristi Remmik
Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
Hando Sinisalu
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee