• 29.06.20, 11:31

CASE STUDY: Burger King testib Rootsis oma taimseid kotlette

Burger Kingi 50-50 menüü laseb külastajal arvata, kas Whopper on lihaga või taimne.
CASE STUDY: Burger King testib Rootsis oma taimseid kotlette

Taustainfo

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele