Autor: Maria Pihlak • 28. mai 2020

Kuidas luua köitev sõnum ja veenda oma kliente?

Sa oled turule toonud tõeliselt hea toote, aga kliendid ei taha sellest aru saada. Sul on fantastiline firma, aga talendid ei taha sinu juurde tööle tulla. Sul on vapustav CV ja sa oleksid oma unistuste tööandjale parim valik, aga ikka jääd sa ukse taha.

Oled proovinud ennast reklaamida nii trükis kui ka internetis, kuid see on olnud maha visatud raha. Oled teinud digiturundust paljudes kanalites, aga seegi ei tööta. Pole aidanud ka nägusalt kujundatud koduleht ja Facebooki profiil.

Kas need probleemid on tuttavad? Sa ei ole üksi – Äripäeva peadirektor Igor Rõtov peab neid kõige levinumateks turunduse murekohtadeks mistahes valdkonnas.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700