Evelin Pae: Füüsiliste kaupluste roll brändi ehitajana kasvab
Bauhofi turundusdirektori Evelin Pae sõnul tulevikus füüsiliste kaupluste roll brändi ehitajana üha enam kasvab – ehituskauplustest saavad laokaupluste asemel näidistesaalid ja meeleolu loojad. Kuidas on aga muutunud Bauhofi turunduskanalid ja -sõnumid olukorras, mil e-pood ootamatult pea üleöö jaekauplusest olulisemaks muutus?
Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae usub, et eriolukord toob kaasa e-kanali ja jaekanali rollide ümber muutumise.
Pae rääkis veebiseminaril, et e-kanal kasvab mitmekordselt, kuna tarbijad on sunnitud õppima sealt kaudu ostma. Samuti kasvab tema sõnul e-kanali roll brändi kuvandis ja teeninduskuvandi loomisel on oluline veebilehe ja tellimuste komplekteerimise kiirus.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]