• 04.05.20, 16:21

Evelin Pae: Füüsiliste kaupluste roll brändi ehitajana kasvab

Bauhofi turundusdirektori Evelin Pae sõnul tulevikus füüsiliste kaupluste roll brändi ehitajana üha enam kasvab – ehituskauplustest saavad laokaupluste asemel näidistesaalid ja meeleolu loojad. Kuidas on aga muutunud Bauhofi turunduskanalid ja -sõnumid olukorras, mil e-pood ootamatult pea üleöö jaekauplusest olulisemaks muutus?
Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae usub, et eriolukord toob kaasa e-kanali ja jaekanali rollide ümber muutumise.
  • Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae usub, et eriolukord toob kaasa e-kanali ja jaekanali rollide ümber muutumise.
Pae rääkis veebiseminaril, et e-kanal kasvab mitmekordselt, kuna tarbijad on sunnitud õppima sealt kaudu ostma. Samuti kasvab tema sõnul e-kanali roll brändi kuvandis ja teeninduskuvandi loomisel on oluline veebilehe ja tellimuste komplekteerimise kiirus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele