Autor: Maarit Eerme • 4. mai 2020

Evelin Pae: Füüsiliste kaupluste roll brändi ehitajana kasvab

Bauhofi turundusdirektori Evelin Pae sõnul tulevikus füüsiliste kaupluste roll brändi ehitajana üha enam kasvab – ehituskauplustest saavad laokaupluste asemel näidistesaalid ja meeleolu loojad. Kuidas on aga muutunud Bauhofi turunduskanalid ja -sõnumid olukorras, mil e-pood ootamatult pea üleöö jaekauplusest olulisemaks muutus?
Bauhofi turundusdirektor Evelin Pae usub, et eriolukord toob kaasa e-kanali ja jaekanali rollide ümber muutumise.

Pae rääkis veebiseminaril, et e-kanal kasvab mitmekordselt, kuna tarbijad on sunnitud õppima sealt kaudu ostma. Samuti kasvab tema sõnul e-kanali roll brändi kuvandis ja teeninduskuvandi loomisel on oluline veebilehe ja tellimuste komplekteerimise kiirus.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700