Autor: Marianne Liibert • 15. aprill 2020

Turundus eriolukorras - mis on ühist ilutoodetel ja ehituskaupadel?

21. aprillil toimub veebiseminar "Turundus eriolukorras", kus erinevate sektorite turundajad räägivad, kuidas on eriolukord mõjutanud tarbijakäitumist, milliseid uusi ärivõimalusi nad on leidnud ja kuidas üldse turundada olukorras, mil elu ja äri justkui seisma on pandud.

Uurisime kahelt veebiseminari esinejalt, Loverte turundusjuhilt Angred Lepassonilt ja Bauhofi turundusdirektoril Evelin Paelt, kuidas on muutunud tarbijakäitumine ilutoodete ja ehituskaupade puhul.

Kuidas on tarbijakäitumine muutunud? Loverte turundusjuht Angred Lepasson räägib 21. aprillil toimuval veebiseminaril eriolukorrast e-kaubanduses.
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700