Autor: Marianne Liibert • 15. aprill 2020
Turundus eriolukorras - mis on ühist ilutoodetel ja ehituskaupadel?
21. aprillil toimub veebiseminar "Turundus eriolukorras", kus erinevate sektorite turundajad räägivad, kuidas on eriolukord mõjutanud tarbijakäitumist, milliseid uusi ärivõimalusi nad on leidnud ja kuidas üldse turundada olukorras, mil elu ja äri justkui seisma on pandud.
Uurisime kahelt veebiseminari esinejalt, Loverte turundusjuhilt Angred Lepassonilt ja Bauhofi turundusdirektoril Evelin Paelt, kuidas on muutunud tarbijakäitumine ilutoodete ja ehituskaupade puhul.
Kuidas on tarbijakäitumine muutunud? Loverte turundusjuht Angred Lepasson räägib 21. aprillil toimuval veebiseminaril eriolukorrast e-kaubanduses.