• 12.02.20, 17:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Konkursi Aasta Turundustegu tähtaeg on 19. veebruar 2020

Konkursil osalemine tagab töö esitajale sissepääsu kahepäevasele turunduskonverentsile Password, mis toimub 4. ja 5. märtsil Saku Suurhallis.
Konkursi Aasta Turundustegu tähtaeg on 19. veebruar 2020
Ootame töid esitama kõiki ettevõtteid, kus möödunud aastal head turundust tehti. Kvalifitseeruvad tööd, mille toimumise aeg langes kas täielikult või osaliselt 2019. aastasse. Võitjad selguvad 4. märtsil Passwordi järelpeol Vanalinna Rahva Raamatus.
Olulised kuupäevad
Tööde esitamise tähtaeg: 19. veebruar
Finalistide väljakuulutamine: 27. veebruar
Esitlused ja Grand Prix' valimine: 4. märts
Kuhu ja kuidas saata?
Konkursil osalemiseks tuleb täita ankeet. Täidetud ankeet saatke palun e-posti aadressile [email protected].
Laadi ankeet alla siit!
Suuremate failide/loovlahenduste jagamiseks võib kasutada nii servereid (nt Dropbox) kui ka failijagamisprogramme (nt WeTransfer). Videoklipid palume esitada YouTube’i või Vimeo linkidena. NB! Ankeet koos loovnäidetega ei tohi suuruselt ületada 100 MB.
Žürii koosseisu kuuluvad:
Indrek Soom, Initiative
Maarit Mäeveer, Turundajate Liit
Annika Oja, ORKLA
Margit Kotkas, LHV
Andres Kuusik, Tartu Ülikool
Marge Kari, TANK
Mariliis Beger, Pipedrive
Ootame Sinu silmapaistvaid turundustöid!

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele