Täna on viimane võimalus registreerida end soodushinnaga 4.-5. märtsil 2020 Saku Suurhallis toimuvale turunduskonverentsile Password.
Juba 20. korda toimuv Password on Eesti suurim turunduskonverents, kuhu on oodata pea 50 esinejat. Kahepäevasel konverentsil keskendutakse mitmetele põnevatele ja põletavatele teemadele.
• 90% inimestest eelistavad oma hoiakutes kodumaist kaupa, aga eestimaine toidukaup moodustab vaid 60% ostukorvist (Kantar Emor). Passwordil saad ideid, kuidas kodumaise päritolu argumenti kasutades rohkem müüa.
• 85% eestlasest ootab, et ettevõtted kujundaksid ühiksondlikult olulistes küsimustes seisukoha (Miltton New Nordics). Passwordil kuuled, kuidas edukad ettevõtted seda teevad ja kuidas ka sina saaksid seda oma töös ellu rakendada.
Artikkel jätkub pärast reklaami
• 81% vastajate jaoks on oluline, et potentsiaalne tööandja omaks seisukohta nende jaoks olulistes ühiskondlikes küsimustes (Miltton New Nordics). Passwordil räägime tööandja brändingust - kuidas kommunikeerida tulevastele töötajatele oma ettevõtte väärtusi.
• Millenniumi põlvkond peab kõige tähtsamaks kliimamuutust, loomade õigusi, võrdset palka ja seksuaalvähemuste õigusi (Miltton New Nordics). Passwordil räägime sellest, kuidas turundada noortele – tuleviku tarbijatele.
• 66% tarbijatest kogu maailmas on valmis maksma rohkem sotsiaalselt vastutustundlike brändide eest (Nielsen). Passwordil õpid, kuidas sotsiaalselt vastutustundlikult oma brändi kasvatada.
• Traditsiooniliselt valitakse Passwordi ajal
Aasta Turundustegu, mille raames toome saalisviibijateni Eesti turunduse parimate õppetunnid – ikka selleks, et silmapaistvatest turundustegudest õppida ja inspiratsiooni saada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!