Täna on viimane võimalus registreerida end soodushinnaga 4.-5. märtsil 2020 Saku Suurhallis toimuvale turunduskonverentsile Password.
Juba 20. korda toimuv Password on Eesti suurim turunduskonverents, kuhu on oodata pea 50 esinejat. Kahepäevasel konverentsil keskendutakse mitmetele põnevatele ja põletavatele teemadele.
• 90% inimestest eelistavad oma hoiakutes kodumaist kaupa, aga eestimaine toidukaup moodustab vaid 60% ostukorvist (Kantar Emor). Passwordil saad ideid, kuidas kodumaise päritolu argumenti kasutades rohkem müüa.
• 85% eestlasest ootab, et ettevõtted kujundaksid ühiksondlikult olulistes küsimustes seisukoha (Miltton New Nordics). Passwordil kuuled, kuidas edukad ettevõtted seda teevad ja kuidas ka sina saaksid seda oma töös ellu rakendada.
• 81% vastajate jaoks on oluline, et potentsiaalne tööandja omaks seisukohta nende jaoks olulistes ühiskondlikes küsimustes (Miltton New Nordics). Passwordil räägime tööandja brändingust - kuidas kommunikeerida tulevastele töötajatele oma ettevõtte väärtusi.
• Millenniumi põlvkond peab kõige tähtsamaks kliimamuutust, loomade õigusi, võrdset palka ja seksuaalvähemuste õigusi (Miltton New Nordics). Passwordil räägime sellest, kuidas turundada noortele – tuleviku tarbijatele.
• 66% tarbijatest kogu maailmas on valmis maksma rohkem sotsiaalselt vastutustundlike brändide eest (Nielsen). Passwordil õpid, kuidas sotsiaalselt vastutustundlikult oma brändi kasvatada.
• Traditsiooniliselt valitakse Passwordi ajal
Aasta Turundustegu, mille raames toome saalisviibijateni Eesti turunduse parimate õppetunnid – ikka selleks, et silmapaistvatest turundustegudest õppida ja inspiratsiooni saada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!